کد خبر: 475205
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۰:۰۰
| |

تقابل‌های جذاب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

شانس پرسپولیس یا بدشانسی لیگ دویی‌ها؟! / منصوریان و خطیبی به تیم‌های سابق خود رسیدند!

تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی حریفان خود را شناختند که به نظر می‌رسد در این مرحله از جام حذفی شاهد رقابت‌های جذاب و ویژه‌ای باشیم.

شانس پرسپولیس یا بدشانسی لیگ دویی‌ها؟! / منصوریان و خطیبی به تیم‌های سابق خود رسیدند!
کد خبر: 475205
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با حضور 16 تیم از لیگ برتر، دسته اول و نماینده ای از لیگ دسته دوم، رقابت های جام حذفی جذاب تر و تماشایی تر از دور قبل دنبال می شود. در این مرحله شاهد تقابل های جالبی هستیم که مرور آن جالب است:

استقلال - ذوب آهن

نبردی تمام لیگ برتری!

به گزارش برنا؛ استقلال که با عبور از سد پیکان به این مرحله از جام حذفی رسید و با حکم قرعه باید در تهران روبروی ذوب‌آهن به میدان برود. شاگردان مجیدی در این دیدار باید تقابل ویژه‌ای را با مجتبی حسینی و شاگردانش داشته باشند که بدون شک این موضوع نقطه عطفی برای این بازی محسوب می‌شود. جدال رودرروی سرمربیان این تیم‌ها می‌تواند حساسیت‌های این دیدار تک حذفی را دوچندان کند.

شاهین بندرعامری- پرسپولیس

لیگ دویی‌ها دوباره حریف قرمزها شدند

شاهین بندرعامری در دیدار قبلی خود در این رقابت‌ها برابر تیم استقلال ملاثانی به میدان رفت و در وقت قانونی 90 دقیقه و 2 زمان 15 دقیقه‌ای با تساوی بدون گل بازی را پایان داد تا نوبت به ضربات پنالتی برسد و در نهایت این تیم بوشهری لیگ 2 بود که در ضربات پنالتی تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی را با شکست روبرو کرد.

این تیم در حالی به عنوان حریف پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی معرفی شد که سرخ‌پوشان در مرحله قبل در برابر مس نوین کرمان دیگر تیم لیگ دسته دویی به میدان رفته بودند تا حالا در قرعه کشی مرحله بعد بار دیگر حریفی از لیگ دسته دوم را پیش روی خود ببینند.

آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز

منصوریان و خطیبی به تیم‌های سابق خود رسیدند

در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، در اراک تقابل جالب و تماشایی را شاهد خواهیم بود، دیداری که شاگردان علیرضا منصوریان در خانه خود برابر تراکتور به میدان می‌روند. این بازی هم برای منصوریان و هم برای رسول خطیبی یک بازی کاملا ویژه محسوب می‌شود و نقطه اشتراک این دو سرمربی در این دیدار این موضوع است که هم منصوریان و هم خطیبی باید برابر تیمی قرار بگیرند که لیگ بیستم را با آن تیم آغاز کرده اند اما در میانه راه مسیرشان از این تیم ها جدا شد و حالا گذرشان دوباره به تیم های سابق شان افتاده است. این دو تیم حدود دو ماه قبل در لیگ برتر هم برابر هم به میدان رفته بودند که در حضور خطیبی روی نیمکت آلومینیوم؛ این تیم موفق شد تراکتور را با سرمربیگری موقت مسعود شجاعی در تبریز شکست دهد و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند. حالا باید منتظر ماند و دید خطیبی این بار با عنوان سرمربیگری تراکتور جه نتیجه‌ای را برابر آلومینیوم منصوریان کسب خواهد کرد!

خوشه طلایی ساوه- سپاهان اصفهان

تجربه ویژه بیاتلو برابر صدرنشین لیگ برتر

خوشه طلایی ساوه که در لیگ دسته اول فعالیت دارد در دیدار مهمی که در جام حذفی پیش روی خود می‌بیند، باید برابر صدرنشین فعلی لیگ برتر به میدان برود. در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی، پس از نام تیم خوشه طلایی، نام سپاهان از گوی قرعه‌کشی بیرون آمد تا شاگردان وحید بیاتلو در بازی خانگی به مصاف یاران محرم نویدکیا بروند. بیاتلو سرمربی جوان حال حاضر خوشه طلایی که در هفته های اول لیگ بیستم سکان هدایت ماشین سازان تبریزی را برعهده داشت اما عمر مربیگری او در این تیم تبریزی برای بازی هفته دهم در تقابل با سپاهان کفاف نداد و این بازی اولین تقابل این سرمربی جوان برابر زردهای دیار زاینده‌رود محسوب می‌شود.

گل‌گهر سیرجان- پارس جنوبی جم

تقابل جذاب سرمربیان!

در یکی دیگر از بازی‌های این مرحله از جام حذفی، تیم امیر قلعه‌نویی جدال جذابی را برابر شاگردان مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی دارد. گل‌گهر سیرجان با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در حالی در این دیدار از امتیاز بازی در خانه بهره می‌برد که باید برابر یکی از شاگردان سابقش در پارس جنوبی جم قرار بگیرد. تقابل قلعه‌نویی و محمد نصرتی در این بازی می‌تواند جالب توجه باشد. حالا باید دید این تقابل را استاد به سود خود پایان می‌دهد یا شاگرد مربی سابقش را شکست خواهد داد.

قشقایی شیراز- فولاد خوزستان

فولاد به حریفی از دسته پائین‌تر خورد!

شاگردان جواد نکونام که خود را برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند در آستانه پرواز به عربستان برای تقابل با العین امارات، در پای پله‌های هواپیما حریف خود در جام حذفی را شناسایی کردند. فولادی‌ها که پس از پیروزی قاطع 3 بر صفر برابر ماشین سازی به این مرحله از جام حذفی صعود کردند در حالی باید برابر حریف دسته پایین تر خود به میدان بروند که قشقایی پس از پیروزی در ضربات پنالتی برابر اتحاد کامیاران مجوز حضور در جمع 16 تیم برتر جام حذفی را به دست آورده اند.

نساجی مازندران- ملوان بندرانزلی

شمالی‌ها علیه هم!

تقابل شمالی‌ها در دیدار ویژه نساجی مازندران برابر ملوان بندرانزلی در جام حذفی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله از جام حذفی باشد. شاگردان الهامی که در حضور سرمربی جدید خود نتایج خوبی را کسب کرده‌اند در این مرحله از جام حذفی برابر تیمی از استان گیلان جدالی تماشایی خواهند داشت. شمالی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول بدون شک بازی تماشایی و پر از حساسیت را در این دیدار پیش روی خود می‌بینند؛ دیداری که می‌تواند یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله از جام حذفی باشد.

خیبر خرم‌آباد- صنعت نفت آبادان

ویسی باز هم به نفتی‌ها رسید

شاگردان عبداله ویسی که در مرحله قبل جام حذفی در ماراتن نفس‌گیر پنالتی‌ها موفق شد حریفی از لیگ برتر را شکست دهند دوباره برابر تیم دیگری از لیگ برتر قرار می‌گیرند. خیبری‌ها که در ضربات پنالتی یقه نفت مسجدسلیمان را در مرحله قبل گرفتند، حالا به تیم نفتی دیگری برخورد کرده‌اند. این در حالی است که نفت آبادان با پیروزی کم دردسر برابر پارسه مجوز حضور در این مرحله از جام حذفی را دریافت کرد، به ویسی که در بازی قبل نفت مسجدسلیمان را شکست داده حالا با روحیه برابر نفت دیگری از لیگ برتر از انگیزه‌های ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها