افشاگری درباره مذاکرات لاریجانی با اصولگرایان / نقوی حسینی: لاریجانی گفته رئیسی بیاید دیگر نیازی به نامزدی من نیست

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان خیلی آرام و زیر پوستی در حال فعالیت هستند، اجماع روی یک نامزد را مدنظر دارند. با وجودی که چهره های خودشان را می خواهند به صحنه بیاورند و حول نام آنها مشغول فعالیت هستند، در نهایت ممکن است به گزینه کاندیدای اجاره ای برسند و روی او توافق کنند.

افشاگری درباره مذاکرات لاریجانی با اصولگرایان / نقوی حسینی: لاریجانی گفته رئیسی بیاید دیگر نیازی به نامزدی من نیست
کد خبر: 475226
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۰۹:۰۶:۱۰

اعتمادآنلاین| کمتر از 2.5 ماه به زمان انتخابات باقی است و صحنه رقابت هنوز آن طور که انتظار می رود شکل نگرفته است.

به گزارش نامه نیوز، سیدحسین نقوی حسینی درباره آرایش فضای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: هم اکنون صحنه انتخابات آرایش 1+4 دارد، یعنی چهار جریان «اصولگرایان»، «اصلاح طلبان»، «اعتدالیون» و «دولت جوان و انقلابی» به علاوه احمدی نژاد در این عرصه فعال هستند.

وی افزود: در جریان اصولگرایان این نگاه غالب است که اگر آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود اجماع روی نام او قطعی است و اغلب شخصیت هایی که هم اکنون نام شان مطرح است نام نویسی نخواهند کرد. حتی جریان دولت جوان و انقلابی به محوریت آقای سعید محمد نیز از آیت الله رئیسی حمایت خواهند کرد اما اگر آیت الله رئیسی نیاید ما در جریان اصولگرا شاهد تعدد کاندیدا خواهیم بود.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: اصلاح طلبان خیلی آرام و زیر پوستی در حال فعالیت هستند، اجماع روی یک نامزد را مدنظر دارند. با وجودی که چهره های خودشان را می خواهند به صحنه بیاورند و حول نام آنها مشغول فعالیت هستند، در نهایت ممکن است به گزینه کاندیدای اجاره ای برسند و روی او توافق کنند.

وی ادامه داد: جریان اعتدال بیشتر گرایش به جریان اصلاح طلبی دارد و منتظر است ببیند که روند تصمیم گیری در جریان اصلاحات به کجا می رسد. معتقدم حضور آیت الله رئیسی تعیین کننده است و تأثیر بسیار زیادی روی پروسه وحدت در جریان اصولگرایی و تصمیم گیری جریان اصلاحات می گذارد.

عضو جمعیت ایثارگران درباره کاندیداتوری علی لاریجانی توضیح داد: یک نقل قولی از آقای لاریجانی شنیدم که ایشان جایی مطرح کرده و گفته «اگر آیت الله رئیسی بیاید دیگر نیازی به کاندیداتوری من نیست». با این اوصاف اگر آیت الله رئیسی نامزد شود به نظرم تکلیف انتخابات ریاست جمهوری روشن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها