اولویت های پلیس ویژه در سال 1400

فرمانده یگان های ویژه ناجا آموزش را پایه و اساس ماموریت ها و فعالیت های یگان ویژه عنوان کرد و گفت: آموزش های نوین، حفظ و ارتقای آمادگی های جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی از اولویت های مهم پلیس ویژه در سال 1400 است که باید به طور جد دنبال شود و در این زمینه ها از منابع علمی، نخبگان و ظرفیت های داخلی بهره برداری خواهیم کرد.

اولویت های پلیس ویژه در سال 1400
کد خبر: 475254
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۰:۱۱:۰۹

اعتمادآنلاین| سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: فصل بهار فرصتی مناسب برای پرداختن به خود از گذشته تا آینده است و چه خوب که انسان با ارزیابی خود، گذشته را تجزیه و تحلیل کند تا برای آینده برنامه ریزی کند چراکه بهار فصل تغییر و تحول است و کمک به تولید و پشتیبانی از طرح ها و رفع موانع موجود، از اولویت های سال جدید است.

به گزارش ایسنا، وی آموزش را پایه و اساس ماموریت ها و فعالیت های یگان ویژه عنوان کرد و گفت: آموزش های نوین، حفظ و ارتقای آمادگی های جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی از اولویت های مهم پلیس ویژه در سال 1400 است که باید به طور جد دنبال شود و در این زمینه ها از منابع علمی، نخبگان و ظرفیت های داخلی بهره برداری خواهیم کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: در سال جدید با اجرای طرح چهارده معصوم (ع)، ارتقای منزلت و معیشت کارکنان از جمله اماکن رفاهی، منازل سازمانی، احداث زیرساخت های پادگانی شامل آسایشگا ها و اماکن ورزشی در دستور کار قرار دارد.

کرمی با تاکید بر تمرکز در طرح پدافند غیر عامل اظهارکرد: پدافند غیر عامل نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کاربرد دارد. یکی از راه های مطمئن مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به دفاع غیر عامل در همه ابعاد است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان ضمن اشاره به اجرای مطلوب طرح معنوی سفیر شهید در یگان های سراسر کشور خاطرنشان کرد: طرح سفیر شهید یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است. سفیر شهدا بودن، کار بسیار سنگین و مسئولیت بزرگی است که می توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن، سخت تر دانست و باید تلاش کنیم پیروان حقیقی راه شهدای عزیز باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس این جلسه به صورت ارتباط زنده تصویری با یگان های ویژه سراسر کشور برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها