کد خبر: 475261
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۰:۲۸:۰۹
| |

ویلموتس گزینه سرمربیگری یک تیم آفریقایی شده است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که محکومیت سنگینی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان تحمیل کرد، گزینه سرمربیگری یک تیم آفریقایی شده است.

ویلموتس گزینه سرمربیگری یک تیم آفریقایی شده است
کد خبر: 475261
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۰:۲۸:۰۹

اعتمادآنلاین| سایت بلژیکی «voetball24» نوشت که مارک ویلموتس که بیشتر از یک سال فعالیت حرفه‌ای نکرده است اما به نظر می‌رسد پس از بلژیک، ساحل عاج و ایران، به سرمربیگری در رده ملی به همراه کنگو بازگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه گزارش این سایت آمده است: همه چیز به اینجا برمی‌گردد که میشل پرودهوم تصمیم گرفت که پاسخی به پیشنهاد کنگو ندهد. اتحادیه فوتبال این کشور هم صحبتی با پرودهوم داشت که به نتیجه‌ای نرسید. اکنون منابع خبری تأیید می‌کنند که مارک ویلموتس که جزو نفرات اصلی لیست گزینه‌های کنگو به شمار می‌رود، شاید سرمربی این تیم آفریقایی شود.


روزنامه هت‌نیوزبلاد در این باره نوشت: این حقیقت که ویلموتس تجربه سرمربیگری در رده ملی را دارد و بلژیک را به جام جهانی 2014 و جام ملت‌های اروپا 2016 رساند، برای انتخاب او در نظر گرفته شده است. پس از ناکامی کنگو در صعود به جام ملت‌های آفریقا با هدایت کریستین انسنگی‌بیِمبه، اتحادیه فوتبال این کشور به دنبال مربی جدیدی هستند که ترجیحاً فرانسوی‌زبان باشد تا سرمربیگری کنگو را در مقدماتی جام جهانی 2022 در ماه ژوئن بر عهده بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها