کد خبر: 475324
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۵:۳۹
| |

آیت‌الله جنتی: مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند / همگان در انتخابات آینده مشارکت حداکثری داشته باشند

دبیر شورای نگهبان گفت: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران‌کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند. مسئولان باید هرچه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت‌الله جنتی: مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند / همگان در انتخابات آینده مشارکت حداکثری داشته باشند
کد خبر: 475324
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۵:۳۹

اعتمادآنلاین| آیت‌الله احمد جنتی روز چهارشنبه در سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال جدید شمسی، ضمن توصیه به مردم برای استفاده بیشتر از روزهای باقی مانده ماه شعبان، گفت: جوانان مومن زیادی در کشور حضور دارند و ما امید داریم که به دعاهای خالصانه این جوانان و همت مضاعف مسئولان، مسائل و مشکلات کشور هر چه زودتر حل شود.

به گزارش ایرنا، دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا و ابتلای هزاران نفر از مردم به این بیماری منحوس افزود: متاسفانه دوباره تعداد زیادی از شهرهای کشور به شدت درگیر کرونا شده‌اند؛ کرونا به سرعت در حال پیشروی است و این بسیار نگران‌کننده شده، ولی امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.

جنتی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران‌کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؛ وضعیت برای اقشار کم درآمد جامعه، بسیار سخت شده و نرخ‌ها هر روز بالا می‌رود، مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امسال ما انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان و انتخابات شوراها را در پیش داریم؛ امیدوارم که همه‌ مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده، در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: تمام امور اجرایی و اداره کشور برعهده رییس جمهوری است و اگر فردی توانمند به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود، حتما می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

جنتی تاکید کرد: شورای نگهبان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر کاری از دست بربیاد، دریغ نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که وقتی ما در این وضعیت سخت اقتصادی همراه و همدرد مردم هستیم، می‌توانیم مسئولان امر را فراخوانده و از آنها بابت شرایط فعلی توضیح خواسته و تذکرات لازم را بدهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها