کد خبر: 475391
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۹:۰۰
| |

تاکید معاون استاندار تهران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دورکاری در ادارات

معاون استاندار تهران گفت: مدیریت محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری جهت قطع زنجیره انتقال کرونا ضرورت دارد و این مهم باید به دقت پیگیری شود.

تاکید معاون استاندار تهران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دورکاری در ادارات
کد خبر: 475391
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا عباس‌پاشا، معاون استاندارتهران در نخستین جلسه شورای اداری استان‌ تهران در سال 1400 اظهار کرد: از دستگاه‌های استان انتظار می رود تا به منظور تحقق نظام اداری پاسخگو در راستای افزایش سرمایه‌های اجتماعی، گام‌های مقتدرانه بردارند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه‌های اجرایی افزود: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست؛ از این‌رو از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه‌های ملی مطالبه داشته‌باشند.

عباس‌پاشا تاکید کرد: جهت واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفرهای درون‌شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد و در همین راستا ارائه استعلامات به صورت الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید صورت‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه‌داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به‌صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن این‌که ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه های فساد در نظام اداری مورد تاکید است که در این زمینه 17 گلوگاه فساد شناسایی شده‌است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقا اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها در راستای تحقق شاخص های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به‌علاوه در راستای ارتقا کمی و کیفی 320 مرکز رفاهی و نمازخانه‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفته‌است.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها