کد خبر: 475409
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۶:۰۰:۴۶
| |

آغاز انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رامسر/ اطمینان خاطر درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان "گرامیداشت امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری) از امروز (چهارشنبه) و به مدت دو روز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید چمران رامسر برگزار می‌شود.

آغاز انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رامسر/ اطمینان خاطر درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 475409
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۶:۰۰:۴۶

اعتمادآنلاین| رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان " گرامیداشت امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری) از امروز به مدت 2 روز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید چمران شهر رامسر استان مازندران آغاز شد.

به گزارش فارس، عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 318 کشتی‌گیر در قالب 33 تیم از 31 استان کشور در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر شروع شده است.

وی گفت: این رقابت‌ها به مدت دو روز و تا عصر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیأت کشتی مازندران بیان کرد: تمامی ورزشکاران و مربیان و اعضای تیم تست کرونا داده‌اند تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این انتخابی برگزار می‌شود.

محمدیان افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده نفرات برتر اوزان مختلف برای حضور در رقابت‌های آسیایی دهلی که قرار است تیر‌ماه امسال برگزار شود به ارود دعوت می‌شوند.

رئیس هیأت کشتی مازندران ادامه داد: بر اساس جدول تنظیمی فدراسیون کشتی کشور در این دوره از رقابت‌ها، به ترتیب در اوزان 45 کیلوگرم 21 کشتی‌گیر، 48 کیلوگرم 25 کشتی‌گیر، 51 کیلوگرم 32 کشتی‌گیر، 55 کیلوگرم 44 کشتی‌گیر، 60 کیلوگرم 46 کشتی‌گیر، 65 کیلوگرم 35 کشتی‌گیر، 71 کیلوگرم 39 کشتی‌گیر، 80 کیلوگرم 31 کشتی‌گیر، 92 کیلوگرم 27 کشتی‌گیر، 110 کیلوگرم 18 کشتی‌گیر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدیان در پایان گفت: ما مازندرانی‌ها معروف به مهمان نوازی هستیم و امیدواریم در این مسابقات دو روزه در استان مازندران به همه تیم‌ها خوش بگذره و امیدوارم بتوانیم مسابقات بسیار خوب و بامحتوا برگزار کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها