کد خبر: 475497
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ۱۰:۰۳:۱۳
| |

شایعه استعفای رئیسی کار چه کسانی بود؟

مهمترین رقیب محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش رو ابراهیم رئیسی است. او (و البته سایر کاندیدا‌های اصولگرا) می‌دانند در صورت حضور رئیسی در انتخابات، شانسی برای اینکه بتوانند به کاندیدای اجماعی تبدیل شوند، ندارند.

شایعه استعفای رئیسی کار چه کسانی بود؟
کد خبر: 475497
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ۱۰:۰۳:۱۳

اعتمادآنلاین| مهمترین رقیب محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش رو ابراهیم رئیسی است. او (و البته سایر کاندیداهای اصولگرا)‌ می‌دانند در صورت حضور رئیسی در انتخابات، شانسی برای اینکه بتوانند به کاندیدای اجماعی تبدیل شوند، ندارند.

به گزارش دیده بان ایران، روز گذشته برخی از نزدیکان محمدباقر قالیباف در یک اتاق کلاب‌هاوس ادعای استعفای حجت الاسلام ابراهیم رئیسی را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری علنی کردند. اما بلافاصله این خبر توسط رسانه های نزدیک به قوه قضائیه تکذیب شد.

برخی کارشناسان سیاسی بر این باورند که مهمترین رقیب محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش رو ابراهیم رئیسی است. او (و البته سایر کاندیداهای اصولگرا)‌ می‌دانند در صورت حضور رئیسی در انتخابات، شانسی برای اینکه بتوانند به کاندیدای اجماعی تبدیل شوند، ندارند. لذا ناگزیر هستند کاری کنند که ابراهیم رئیسی ریاست دستگاه قضاء را برای رسیدن به پاستور رها نکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها