رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان احتمالا به تعویق خواهد افناد

رییس فدراسیون ناشنوایان از احتمال به تعویق افتادن رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های فوتبال و بسکتبال به دلیل عدم اعلام آمادگی کشورهای شرکت کننده خبر داد.

رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان احتمالا به تعویق خواهد افناد
کد خبر: 475586
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۷:۵۷:۲۴

اعتمادآنلاین| مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته های فوتبال و بسکتبال قرار است خرداد به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار شود که تا این لحظه فقط چین تایپه در بسکتبال و کره جنوبی در فوتبال اعلام آمادگی کرده اند.


به گزارش ایسنا، وی گفت: برای برگزاری این مسابقات حداقل 3 تیم در بسکتبال و 5 تیم در فوتبال باید به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کنند تا کنفدراسیون آسیا مجوز برگزاری این مسابقات را بدهد.

تیشه گران ادامه داد: اگر تا هفته آینده تیم ها برای شرکت در انتخابی المپیک در رشته های فوتبال و بسکتبال به صورت رسمی آمادگی خود را به ما اعلام نکنند، این مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین از لغو اردوهای آمادگی تیم های بسکتبال و فوتبال به دلیل تشدید بیماری کرونا خبر داد و افزود: قرار بود اردوی آمادگی تیم های بسکتبال و فوتبال برای شرکت در انتخابی المپیک ناشنوایان از 25 فروردین در تهران برگزار شود که این اردوها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد. البته هنوز زمان برگزاری اردوها مشخص نیست و منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا مجوز برگزاری اردوها را به فدراسیون بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها