از سوی موسسه فرهنگی-هنری شهنواز،

قطعه «دریاد» اثر فرناز دبیرزاده منتشر شد/ نمادی از مهربانی!

قطعه «دریاد» با آهنگسازی فرناز دبیرزاده و تنظیم امین جهانگیری توسط موسسه فرهنگی-هنری شهنواز منتشر شد.

قطعه «دریاد» اثر فرناز دبیرزاده منتشر شد/ نمادی از مهربانی!
کد خبر: 475658
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۱:۵۰:۰۹

اعتمادآنلاین| قطعه «دریاد» با آهنگسازی فرناز دبیرزاده و تنظیم امین جهانگیری توسط موسسه فرهنگی-هنری شهنواز منتشر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، قطعه بی‌کلام «دریاد» در فضای موسیقی ایرانی توسط فرناز دبیرزاده ساخته و در قالب دو نوازی سنتور و سازهای کوبه‌ای توسط امین جهانگیری تنظیم شده است.


مهرناز دبیرزاده (تنبک)، حمید اکبری (سازهای کوبه‌ای)، فرناز دبیرزاده و امین جهانگیری (سنتور) به‌عنوان نوازنده در این قطعه هنرنمایی کرده‌اند و قطعه «دریاد» حاصل تلاش این گروه از آبان 1399 است که نوروز امسال به صورت موزیک ویدیو در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


این قطعه با اینکه در موسیقی کلاسیک ایرانی ساخته شده اما نگاهی آزاد در زمینه تنظیم داشته و رنگ و بوی موسیقی جنوبی را گرفته است.


طبق گفته عوامل کار قطعه «دریاد» می‌خواهد یادآور شود که آنقدر مهربان باشیم که جز نیکی در یادها نماد و به نوعی می‌توان این اثر را نمادی از «مهربانی» خواند.


همچنین پیش از این موزیک ویدیو «دریاد» به تهیه‌کنندگی آرش گلستانی و کارگردانی علیرضا راد در نوروز 1400 منتشر شد که با بازخورد بسیار خوبی از سوی مخاطبان موسیقی ایرانی مواجه شد و توانست توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کند.


گفتنی است، قطعه «دریاد» با آهنگسازی فرناز دبیرزاده و تنظیم امین جهانگیری توسط موسسه فرهنگی -هنری شهنواز از طریق تمامی پلتفرم‌های موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند در ادامه این اثر را با اجازه صاحب اثر دانلود کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها