شکرالله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

54 داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کردند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد وضعیت ثبت‌نام داوطبین انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان گفت: در مجموع 7 روز ثبت‌نام داوطلبین میاندوره‌ای مجلس خبرگان در تهران 54 داوطلب ثبت‌نام نهایی شدند.

54 داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کردند
کد خبر: 475666
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع 7 روز ثبت نام داوطلبین میاندوره ای مجلس خبرگان در تهران 54 داوطلب ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد وضعیت ثبت نام داوطبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از 13 فروردین تا 19 فروردین ساعت 18 ادامه داشت.

وی افزود: در پی رحلت آیات امینی، تسخیری و بطحایی، سه کرسی از 16 کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات 28 خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع 7 روز ثبت نام 54 داوطلب ثبت نام نهایی و قطعی شدند و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل ثبت نام 55 داوطلب نهایی می شود.

حسن بیگی گفت: بررسی صلاحیت ها و بقیه موارد مرتبط با داوطبین مجلس خبرگان به عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه ای با حضور هیئت نظارت استان تهران با حضور آقای فرهاد رهبر در مورد تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان، زمان و نحوه استفاده این نامزدها از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها