کد خبر: 475892
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۴:۱۹
| |

پایان کار آلکنو در زنیت با مقام پنجمی لیگ والیبال روسیه

«ولادیمیر آلکنو» با کسب مقام پنجمی لیگ والیبال روسیه به کار خود در تیم زنیت کازان پایان داد.

پایان کار آلکنو در زنیت با مقام پنجمی لیگ والیبال روسیه
کد خبر: 475892
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۴:۱۹

اعتمادآنلاین| دیشب (جمعه) و در مسابقه کسب مقام پنجمی لیگ والیبال روسیه، تیم زنیت کازان با نتیجه سه بر یک مقابل فاکل نووی اورونگو به برتری رسید. شاگردان آلکنو در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند و تنها در ست دوم 23 بر 25 مغلوب شدند.

به گزارش ایرنا، به این ترتیب آلکنو که دورانی طلایی و پر افتخار در تیم زنیت کازان داشت، به کار خود در این فصل پایان داد و از تیم زنیت جدا شد. قرار است آلکنو 25 فروردین به تهران سفر کند تا به صورت مستقیم، تمرینات تیم ملی والیبال ایران را زیر نظر بگیرد.

زنیت کازان در سال 2007 برای نخستین بار قهرمان لیگ والیبال روسیه شد و در این سال‌ها همیشه یکی از رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به دست می‌آورد. اما امسال زنیت برای نخستین بار در دوران سرمربیگری آلکنو، به هیچ مدالی دست نیافت. این تیم این فصل در لیگ قهرمانان والیبال اروپا هم ناکام ماند.

در فصل‌های 12-2011 تا 18-2017 یعنی در طول فقط هفت فصل، زنیت با آلکنو پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. 2 نقره و یک برنز لیگ قهرمانان، یک طلا، 2 نقره و سه برنز در جام باشگاه‌های جهان، 10 قهرمانی، یک دومی و 2 سومی در لیگ روسیه، هفت قهرمانی در جام حذفی و هفت قهرمانی در سوپرجام روسیه، افتخارات زنیت با این سرمربی 53 ساله بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها