کد خبر: 475908
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۱۶:۵۰
| |

نامه‌های فلسطین به سازمان ملل و شورای امنیت در اعتراض به تداوم جنایات صهیونیست‌ها

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در اعتراض به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین سه نامه به دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل ارسال کرد.

نامه‌های فلسطین به سازمان ملل و شورای امنیت در اعتراض به تداوم جنایات صهیونیست‌ها
کد خبر: 475908
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۲:۱۶:۵۰

اعتمادآنلاین| ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل با ارسال سه نامه به دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل علیه تشدید نقض حقوق بشر توسط صهیونیست‌ها و تدوام جنایت علیه ملت بی‌سلاح فلسطین اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، در این نامه آمده است که خانواده‌های فلسطینی در مناطق مختلف قدس شرقی اشغالی همچنان با خطر تخلیه خودسرانه و سلب حقوق اجتماعی‌شان در پی سیاست‌های غیر قانونی و غیر انسانی رژیم صهیونیستی مواجه هستند.

ریاض منصور افزود، خطر گرفتن خانه‌های فلسطینی‌ها و جایگزین کردن آنها با شهرک نشینان صهیونیستی همچنان وجود دارد و این اقدام نقض خطرناک قانون بین‌الملل و چالشی برای اراده جامعه بین‌الملل ازجمله قطعنامه‌های شورای امنیت است.

وی گفت: افزایش جنایات شهرک نشینان نتیجه طبیعی اقداماتی است که سربازان اشغالگر اسرائیلی علیه شهروندان فلسطینی مرتکب می‌شوند، از جمله اعدام‌های میدانی، دستگیری‌های خودسرانه و حملات مرگبار علیه غیرنظامیان.

ریاض منصور در ادامه با اشاره به جنایت‌های دیگر رژیم صهیونیستی اوضاع نوار غزه را نگران کننده خواند.

نماینده فلسطین همچنین از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که با تلاس متضاعف این اقدامات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها