حجت الله غلامی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان:

برخورد قاطع با دستگاه‌هایی که نسبت به محدودیت‌های کرونایی کوتاهی می‌کنند

حجت الله غلامی، با اشاره به اجرای طرح هوشمند با 5 محور اساسی محدودیت ها توسط تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت در اصفهان گفت: با هرگونه دستگاهی که نسبت به اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا کوتاهی می کنند برخورد قاطع می شود.

برخورد قاطع با دستگاه‌هایی که نسبت به محدودیت‌های کرونایی کوتاهی می‌کنند
کد خبر: 475949
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الله غلامی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: 20شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز و 3 شهرستان هم در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و برای مهار موج چهارم کرونا نیاز است که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت کنند و کمتر در سطح جامعه تردد کنند.

به گزارش خبرآنلاین، با اشاره به اجرای طرح هوشمند با 5 محور اساسی محدودیت ها توسط تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت در اصفهان اظهار داشت: با هرگونه دستگاهی که نسبت به اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا کوتاهی می کنند برخورد قاطع می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا به وضعیت اعمال محدودیت ها در ماه مبارک رمضان هم پرداخت و توضیح داد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بسته های معیشتی 60 میلیون نفری به ارزش دو هزار و 500 میلیارد تومان در ماه صیام سریعاً توزیع می شود.

وی اضافه کرد: مراسم های شب های قدر هم با زمان محدود در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و دستورالعمل برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان تا پایان هفته ابلاغ خواهد شد.

غلامی گفت: شش ماه تمدید مدت بازپرداخت وام واحدهای آسیب پذیر هم در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا مصوب شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا باز هم بر اجرای دقیق دستورالعمل های محدودیت هوشمند پنجگانه تاکید کرد و گفت: تیم های نظارت و بازرسی برای اجرای محدودیت های هوشمند در استان اصفهان تشکیل شده است و به شدت با هرگونه تخلفی برخورد می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها