کد خبر: 475972
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۴:۱۴
| |

رییس فدراسیون قایقرانی:

احمدی در انتخابی المپیک کوتاهی نکرد/ کسب سهمیه المپیک در بادبانی سخت است

علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: احمد احمدی در انتخابی المپیک کوتاهی نکرد اما کسب سهمیه المپیک در بادبانی سخت است.

احمدی در انتخابی المپیک کوتاهی نکرد/ کسب سهمیه المپیک در بادبانی سخت است
کد خبر: 475972
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۴:۱۴

اعتمادآنلاین| علیرضا سهرابیان درباره این که پیش‌بینی می‌کرد ایران در مسابقات انتخابی المپیک در رشته قایقرانی بادبانی موفق به کسب سهمیه نشود؟ بیان کرد: این که گرفتن سهمیه المپیک در رشته بادبانی بسیار سخت است، کاملا واضح و روشن بود. احمد احمدی هم مطمئنا تمام تلاشش را کرد و کوتاهی نکرد چون آخرین فرصت برای کسب سهمیه بود اما تلاش کشورهای دیگر بیش‌تر بود. احمدی چندین ماه با هزینه اسپانسر در اسپانیا تمرین کرد و کم‌ترین کاری که فدراسیون می‌توانست انجام دهد این است که به مسابقات اعزامش کند و این کار هم انجام دادیم و اگر این اعزام انجام نمی‌شد تلاش چند ماهه او که در کرونا و دور از خانواده تمرین می‌کرد و هزینه‌ای که اسپانسر کرده بود، هدر می‌رفت.

به گزارش ایسنا، سهرابیان در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند به پایان رسید؟ گفت: بله، انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک به پایان رسید. ما چند مرتبه به ورزشکاران مهلت دادیم اما متاسفانه نتوانستند به رکوردهای مد نظر برسند. ریش و قیچی برای اعزام را نیز تمام و کمال به کمیته فنی سپردیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌شد محمد نبی رضایی برای گرفتن سهمیه به مسابقات قاره‌ای اعزام شود و عادل مجللی به این رقابت‌ها می‌رود؛ بر چه اساسی این انتخاب انجام شد؟ تصریح کرد: کمیته فنی تصمیم گرفته بود قایقی که در انتخابی اول شود به مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای در تایلند اعزام شود. تفکر بر این نبود که عادل مجللی برود. رقابت بین نبی رضایی و مجللی هم واقعا لذت بخش بود و مجللی با صدم ثانیه اول شد و رضایی در رده دوم قرار گرفت. سپس تصمیم گرفتیم نبی رضایی به کاپ جهانی روسیه برود که دو هفته بود سایت بسته شده بود. مکاتبه کردیم و فدراسیون روسیه سایت را باز کرد و رضایی را ثبت نام کردیم. مسابقات روسیه نیز یک هفته بعد از پایان مسابقات تایلند برگزار می شود.

او در مورد این که فکر می‌کند ویزای تایلند بدون دغدغه صادر شود؟ تاکید کرد: ما با فدراسیون جهانی، کنفدراسیون آسیا و حتی IOC مکاتبه کردیم. گذشته مکاتباتی را داشتند که نشان می‌دهد کارها روی روال افتاده است و امیدوارم در این هفته ویزاها صادر شود. اما متاسفم برای کنفدراسیون آب‌های آرام آسیا که نتوانست انتخابی المپیک را بدون دردسر برگزار کند. بر خلاف آب‌های آرام ، برنامه‌ریزی مسابقات انتخابی المپیک رویینگ کاملا با نظم انجام شد اما برای آب‌های آرام دو روز گذشته تازه متوجه شدیم که هتل ما کجا است و واقعا کنفدراسیون آب‌های آرام آسیا ضعیف عمل کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها