رضا نوروزی، نفر دوم قهرمانی فیتنس کشور، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

حقم قهرمانی بود/ برای رسیدن به این مدال 40 روز سختی کشیدم

رضا نوروزی نایب‌قهرمان اولین دوره مسابقات فیتنس ایران گفت: برای رسیدن به این عنوان تلاش زیادی کردم. در این راه از خودم و خانواده‌ام گذشتم تا بتوانم در مسابقات به موفقیت برسم.

حقم قهرمانی بود/ برای رسیدن به این مدال 40 روز سختی کشیدم
کد خبر: 475978
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد آقای گل فوتبال ایران بعد از خداحافظی با این رشته ورزشی، به جای اینکه به دنبال مدرک مربیگری باشد سر از باشگاه بدنسازی دربیاورد و روزی هم نایب‌قهرمان مسابقات فیتنس کشور شود. رضا نوروزی که در 24 سالگی وارد فوتبال شد حالا در 38 سالگی تصمیم دارد علاقه خودش یعنی فیتنس را دنبال کند. آقای گل فوتبال ایران که رکوردی دست‌نیافتنی در فوتبال ایران دارد با 40 روز تلاش مستمر رکوردی جالب هم در رشته بدنسازی به ثبت رسانده است. او حالا نایب‌قهرمان اولین دوره رقابت‌های فیتنس کشور است اما این نایب‌قهرمانی چندان برایش دلچسب نیست و مدال طلای این مسابقات را حق خودش می‌داند.

1

رضا نوروزی درباره دلیل حضورش در مسابقات قهرمانی فیتنس کشور گفت: از قدیم علاقه زیادی به فیتنس و بدنسازی داشتم. زمانی هم که فوتبال بازی می‌کردم فرم بدنی خوبی داشتم. متاسفانه مسابقات فیتنس در ایران برگزار نمی‌شد و به همین خاطر نتوانستم در رشته‌ای که دوست دارم مسابقه دهم. زمانی که متوجه شدم قرار است این مسابقات در ایران برگزار شود تصمیم گرفتم خودم را برای حضور در این مسابقات آماده کنم.

1

نایب‌قهرمان اولین دوره مسابقات فیتنس ایران در ادامه گفت: بدنسازی را دوست داشتم اما این ورزش رشته اصلی من نبود. من به تازگی به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنم ولی برعکس من تمام افرادی که در این مسابقه حضور داشتند سال‌هاست که بدنسازی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند. رقابت با این افراد برای من بسیار سخت بود. من برای رسیدن به این عنوان تلاش زیادی کردم. در این راه از خودم و خانواده‌ام گذشتم تا بتوانم در مسابقات به موفقیت برسم.

او ادامه داد: برای حضور در مسابقات قهرمانی فیتنس ایران یک برنامه 40روزه داشتم. در این 40 روز تمرینات فشرده و سختی انجام دادم. رژیم گرفتم و توانستم خودم را برای این هدف بزرگ آماده کنم.

1

نوروزی درباره داوری این مسابقات توضیح داد: داوری در چنین مسابقاتی به نوعی سلیقه‌ای است، اما خودم فکر می‌کنم می‌توانستم قهرمان این رقابت‌ها شوم. تا زمانی که در این مسابقات شرکت نکرده بودم هیچ انتظاری از خودم نداشتم. بعد از حضور روی استیج نظرم کاملاً تغییر کرد. قبل از آغاز مسابقات هیچ ایده‌ای در مورد رقبای خودم نداشتم، اما وقتی مسابقات آغاز شد و شرایط را دیدم خیلی به خودم امیدوار شدم. در ادامه هم توانستم به فینال برسم.

رضا نوروزی

او درباره حضورش در مسابقات جهانی گفت: تازه مسابقات قهرمانی ایران به پایان رسیده، اما نگاهم به آینده است. تلاش می‌کنم خودم را برای مسابقات جهانی آماده کنم و به دنبال کسب موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها