کیمیا علیزاده از رقابت‌های قهرمانی اروپا حذف شد

ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران و دارنده نشان برنز المپیک که در غالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی اروپا به میزبانی صوفیه بلغارستان حاضر شده است، برابر حریفی از کرواسی شکست خورد.

کیمیا علیزاده از رقابت‌های قهرمانی اروپا حذف شد
کد خبر: 476009
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۷:۳۷:۵۷

اعتمادآنلاین| ملی پوش سابق تکواندوی ایران که در غالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی در مسابقات قهرمانی اروپا حاضر شده است، در دومین مبارزه تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، کیمیا علیزاده ملی پوش سابق تکواندوی ایران و دارنده نشان برنز المپیک که در غالب تیم پناهندگان فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت های قهرمانی اروپا به میزبانی صوفیه بلغارستان حاضر شده است، برابر حریفی از کرواسی شکست خورد.

علیزاده در مبارزه نخست وزن 62- کیلوگرم، جولانتا تارویدا از لتونی را پس از تساوی در راند طلایی از پیش رو برداشت اما در دومین مبارزه خود مقابل برونا وولتیچ دارنده مدال برنز جهان 2019 از کرواسی با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی تیم بلژیک نیز روز گذشته (جمعه 20 فروردین) در وزن 57- کیلوگرم پس از شکست حریفان خود از ایتالیا و لهستان، در نیمه نهایی مغلوب جونز از انگلستان شد و به مدال برنز رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها