منع تردد درون تهران از ساعت 10 شب تا 3 صبح کماکان پا بر جاست

فرماندارتهران در مورد منع تردد خودروها گفت: تردد خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی که تهران نیز جزء این شهرهاست از مرز استان در نظر گرفته شده است و ورود وخروج به این شهرها ممنوع است و منع تردد درون شهری نیز از ساعت 10 شب تا 3 صبح کماکان پا بر جاست.

منع تردد درون تهران از ساعت 10 شب تا 3 صبح کماکان پا بر جاست
کد خبر: 476041
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۷:۳۹:۴۴

اعتمادآنلاین| عیسی فرهادی، فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با کرونا کلان شهر تهران اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران تمام دستگاههای اجرایی طبق قوانین و مقررات موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند. بر همین اساس فقط حضور یک سوم از کارکنان در دستگاههای اجرای لازم است، البته در ادارات ضروری حضور نیمی از کارمندان ضروری است.

به گزارش روزنامه تسنیم، فرهادی افزود: بازرسی فرمانداری تهران به صورت روزانه و مستمر در حال نظارت و رصد از دستگاههای اجرایی است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های اجرایی ضمن برخورد با این دستگاهها به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد.

فرماندار تهران با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند به طور قطع موج چهارم کرونا را به سلامت پشت سر می‌گذاریم، گفت: هم اکنون در بسیاری از بیمارستان‌ها مراجعان کرونا بسیار زیاد شده لذا انتظار داریم مردم این توصیه‌ها را جدی بگیرند و همانند سال گذشته رعایت کنند تا از این موج چهارم عبور کنیم.

فرهادی در مورد منع تردد خودروها گفت: تردد خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی که تهران نیز جزء این شهرهاست از مرز استان در نظر گرفته شده است و ورود وخروج به این شهرها ممنوع است و منع تردد درون شهری نیز از ساعت 10 شب تا 3 صبح کماکان پا بر جاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها