کومان:

عملکرد بازیکنان بارسلونا در نیمه نخست ضعیف بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن انتقاد از عملکرد داور ال‌کلاسیکو به ضعیف بودن نمایش شاگردان خود در نیمه نخست بازی نیز اذعان داشت.

عملکرد بازیکنان بارسلونا در نیمه نخست ضعیف بود
کد خبر: 476080
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۸:۵۸:۵۹

اعتمادآنلاین| شانس قهرمانی تیم فوتبال بارسلونا در این فصل لالیگا با قبول شکست 2 بر یک در خانه رئال مادرید ضربه سنگینی خورد. در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار شد، تصمیمات بحث‌برانگیزی هم از سوی داور اتخاذ شد که به مذاق بارسایی‌ها خوش نیامد، از جمله دو برخوردی که میان مدافعان رئال مادرید با بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در محوطه جریمه تیم مادریدی رخ داد و داور آنها را پنالتی تشخیص نداد. همین موضوع هم جزو اولین مسائلی بود که رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پایان مسابقه به آن اشاره داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کومان پس از دومین باخت متوالی تیمش به رئال مادرید در فصل جاری لالیگا که کاتالان‌ها را با یک امتیاز کمتر از رئالی‌ها به رده سوم جدول فرستاد، گفت: من فکر می‌کنم هر بارسلونایی که بازی را دیده باشد، از دو تصمیم داور ناراضی است. اما قبل از آن من می‌خواهم بگویم که ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم، نه در فاز حمله و نه در دفاع. در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد. من از داور خواستم که در تصمیماتش دقت کند، چون برخوردی که با بازیکن ما رخ داد خطای پنالتی محرزی بود. علاوه بر آن فکر می‌کنم که وقت‌های تلف شده بیشتر از چهار دقیقه بود.

سرمربی هلندی بارسلونا که به خاطر اعتراضش به داور اخطار هم گرفت، ادامه داد: یک بار دیگر باید (قضاوت داور) را بپذیریم و دهان‌مان را ببندیم. من نظرم را به داور گفتم، همین. اگر نتیجه بازی 2 - 2 مساوی نیست، دلیلش مشخص است. زمان‌های تلف شده باید درست محاسبه می‌شد و یکسری اتفاقات هم رخ داد، اما به نظر من یک خطای پنالتی واضح برای تیم ما گرفته نشد و خبری از VAR هم نیست. نمی‌دانم چرا در اسپانیا از VAR‌ استفاده نمی‌شود. همه معتقدند که خطای پنالتی رخ داد. خودتان بازی را دیدید؟ به نظرتان پنالتی نبود؟ با شیوه‌‌ای که مارتین برایت‌ویت زمین خورد مشخص بود که پنالتی شده است. شاید داور صحنه را ندید که در چنین شرایطی ما باید از VAR استفاده کنیم. بهتر است بیشتر از این درباره این موضوع حرف نزنیم. من همیشه از تیمم دفاع می‌کنم، اما بهتر است دیگر چیزی نگوییم.

کومان راجع به روند مسابقه هم تأکید کرد: زمانی که بازیکنان بیشتری را عقب میدان نگه می‌دارید دفاع کردن آسان‌تر می‌شود. ما در مقاطع زیادی از بازی خوب دفاع نمی‌کردیم. پاس‌های آخرمان هم دقت کافی را نداشت. اگرچه تملک توپ زیادی داشتیم، اما در دادن پاس‌های آخر کم دقت بودیم.

با وجود عقب افتادن بارسلونا از رئال مادرید و سقوطش به رده سوم جدول، کومان هنوز برای کسب قهرمانی لالیگا تسلیم نشده است. او اظهار داشت: من خوشبین هستم. ما در این اواخر نشان داده‌ایم که تیمی جنگنده هستیم. اکنون هم باید به فکر واکنش نشان دادن به این باخت باشیم و تا آخرین هفته خواهیم جنگید.

کومان درباره وضعیت روحی تیم بارسلونا پس از باخت در ال‌کلاسیکو هم گفت: من تنها کسی نیستم که ناراحت است. بازیکنان هم از تصمیم داور در مورد پنالتی ناراحتند. چند بازیکن ما سال‌هاست که در بارسلونا بازی می‌کنند و من نمی‌دانم که آیا آنها هم این احساس را دارند که این اتفاق (تصمیمات داوری به ضرر بارسا) چیزی است که یک بار دیگر دارد تکرار شد یا نه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها