کد خبر: 476083
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۹:۰۷:۲۸
| |

اظهارات هاشمی درباره واکسیناسیون کرونا

رئیس شورای شهر تهران گفت: نوسان در موضع گیری و دادن وعده درباره واکسیناسیون میان مسئولان نگران کننده است.

اظهارات هاشمی درباره واکسیناسیون کرونا
کد خبر: 476083
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۹:۰۷:۲۸

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: تعداد فوتی‌ها در تهران که در بهشت زهرا دفن می‌شوند از عدد 70 عبور کرده است.

وی ادامه داد: نوسان در موضع گیری و دادن وعده درباره واکسیناسیون میان مسعولان نگران کننده است و تا به امروز هم تعداد کمی توانستند از واکسن استفاده کنند.

وی افزود: نباید مسئول سلامت کشور، یک روز در قامت موفق‌ترین کشور در مهار کرونا و چندی بعد بعنوان فردی مایوس اظهار نظر کند و برنامه‌هایی را اعلام کند که مشخص است به دلیل تحریم و سایر مشکلات اجرایی نیست.

هاشمی گفت: افراط و تفریط در اظهار نظر‌های رسمی، موجب می‌شود تا افکار عمومی به بازار شایعات و اخبار غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی رو بیاورد و نسبت به تنظیم رفتار خود در جامعه از نرفتن به سفر تا کاهش تردد و خودداری از حضور در اجتماعات خانوادگی و دوستانه، سستی به خرج دهد.

وی در ادامه گفت: طی 15 ماه سپری شده از ورود پاندمی کرونا به کشور، هر زمان که از سوی مسئولان شاهد اقتدار، تصمیم گیری صحیح و بموقع بوده ایم، مردم با همراهی و تصمیمات، شیب این بیماری را در کشور منفی کرده اند و هرزمان که شاهد تزلزل، تردد و سخنان توخالی بودیم با سردرگم شدن جامعه، شیب بیماری افزایش یافته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها