با توجه به قرعه‌های مناسب؛

راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک

سه آزادکار ملی پوش ایران در حالی امروز در رقابتهای گزینشی المپیک به میدان می‌روند که با قرعه‌های بسیار مناسبی برای کسب سهمیه‌های باقیمانده مواجه هستند.

راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک
کد خبر: 476094
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۹:۲۲:۱۹

اعتمادآنلاین| رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا صبح امروز (یکشنبه) در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود که طی آن ملی پوشان ایران در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم برای کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان از صبح امروز به مصاف حریفان خود می‌روند تا بتوانند با کسب سهمیه‌های المپیک، ترکیب تیم ایران در این آوردگاه بزرگ تکمیل کنند.

طبق قرعه کشی رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا، برنامه دیدارهای امروز آزادکاران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالله از کویت کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می‌رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می‌رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می‌رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

بنابراین گزارش نفرات راه یافته به دیدار فینال سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.

کشتی آزاد ایران پیش از این در پیکارهای جهانی سال 2019 قزاقستان در اوزان 57 کیلوگرم توسط رضا اطری، 86 کیلوگرم توسط حسن یزدانی و 125 کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها