کد خبر: 476146
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۲۷:۲۹
| |

مفقودین در کوه های جلایر نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه شهرستان گفت: با تلاش 16 ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان، دو نفر مفقود شده در کوه های جلایر نجات یافتند.

مفقودین در کوه های جلایر نجات یافتند
کد خبر: 476146
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۲۷:۲۹

اعتمادآنلاین| سیدلقمان حسینی اظهار کرد: گزارش مفقودی دو نفر در کوه‌های اطراف روستای جلایر از طرف مرکز پاسخگویی به حوادث و سوانح جمعیت هلال احمر استان مرکزی (تلفن 112) اعلام شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه پس از اعلام این حادثه از سوی Eoc بلافاصله دو تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به گستردگی منطقه و تاریکی هوا جستجو تا ساعت چهار بامداد با همکاری افراد محلی ادامه داشت که متاسفانه موفق به یافتن افراد نشدیم.

رئیس هلال احمر ساوه افزود: با توجه به تماس تلفنی با افراد مفقود شده و اطمینان از سلامت آنها از ساعت 7 صبح جستجو دوباره ادامه یافت که خوشبختانه حدود ساعت 12 دو نفر مفقود شده توسط تیم امداد و نجات پیدا شدند و پس از درمان سرپایی و تغذیه اضطراری به محل استقرار آمبولانس انتقال داده شدند.

وی گفت: این دو نفر که 45 ساله و 34 ساله بودند جهت تفریح به این منطقه رفته بودند، با توجه به اینکه هیچگونه تجهیزاتی همراه خود نداشتند، پس از طی کردن مسافت طولانی و شروع بارش باران مسیر برگشت را گم کرده بودند که خوشبختانه نجات پیدا کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها