کد خبر: 476263
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۷:۳۱:۲۸
| |

به دنبال قطع همکاری با بسحاق؛ ساعی استعفا کرد

با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال جدید و پس از پایان تورنمنت بین‌المللی صوفیه، نام علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو در میان نفرات حاضر در اردو قرار نداشت و به نظر می‌رسید همکاری این مربی با تیم ملی به پایان رسیده است.

به دنبال قطع همکاری با بسحاق؛ ساعی استعفا کرد
کد خبر: 476263
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۷:۳۱:۲۸

اعتمادآنلاین| مدیرفنی تیم ملی تکواندو پس از قطع همکاری بسحاق با تیم ملی از سمت خود استعفا کرد.


به گزارش تسنیم، با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال جدید و پس از پایان تورنمنت بین‌المللی صوفیه، نام علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو در میان نفرات حاضر در اردو قرار نداشت و به نظر می‌رسید همکاری این مربی با تیم ملی به پایان رسیده است.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم ملی تکواندو در خصوص جدایی بسحاق از تیم ملی تکواندو، چهاردهم فروردین ماه به تسنیم گفته بود: در دور قبل تمرینات تیم ملی بعد از کرونا نیز از وحید عبداللهی درخواست کردیم در آن مقطع در کنار تیم نباشد. در شروع اردوهای جدید نیز تصمیم گرفته شد که در این مقطع عسکری و عبدالهی حضور داشته باشند و در مقاطع دیگر حتماً از سایر عزیزان استفاده خواهیم کرد. این غیبت به معنای پایان همکاری با تیم ملی تکواندو نیست.

پس از جدایی بسحاق، روز جمعه 20 فروردین ماه هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو نیز جلسه‌ای با سیدمحمد پولادگر برگزار و در اعتراض به جدایی بسحاق از سمت خود استعفا کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها