ارائه درخواست راهپیمایی خودرویی روز قدس به ستاد کرونا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه روز قدس از روزهای مهم تاریخ انقلاب است،‌ گفت: درخواست راهپیمایی خودرویی برای روز قدس به ستاد کرونا ارائه شده است.

ارائه درخواست راهپیمایی خودرویی روز قدس به ستاد کرونا
کد خبر: 476269
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۸:۰۵:۵۶

اعتمادآنلاین| رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه روز قدس از روزهای مهم تاریخ انقلاب است،‌ گفت: درخواست راهپیمایی خودرویی برای روز قدس به ستاد کرونا ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، جلسه همکاری پیرامون برگزاری مراسم روز جهانی قدس با حضور نمایندگان دستگاه های استان تهران و شهرستان های استان تهران عصر یکشنبه 22 فروردین ماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه تمامی دستگاه ها و تشکل های مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر و اعیاد شعبانیه گفت: ما نسبت به برگزاری مراسم انقلاب و تجلیل از مناسبت های انقلاب وظیفه داریم.

حجت الاسلام محمودی افزود با توجه به تهاجمات فرهنگی و سیاسی که نسبت مبانی اسلام و انقلاب صورت می‌گیرد ، وظیفه ما نسبت به پاسداشت ارزش های انقلابی خطیر تر و حساس تر می شود.

وی ادامه داد: تجربه خوب و زیبای مراسم یوم الله 22 بهمن با حرکت خودرویی و موتوری نشان داد که می‌توان مراسم انقلاب مراسم انقلاب را با رعایت دستورات بهداشتی برگزار کرد که بحمدالله مراسم 22 بهمن مورد عنایت مقام معظم رهبری و تقدیرهای مسئولان قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران روز جهانی قدس را از روزهای مهم تاریخ انقلاب در دفاع از قدس شریف برشمرد و گفت: بدیهی است که امت اسلام برای روز قدس و حمایت از فلسطین برنامه خواهند داشت و ما نیز درخواست حرکت خودرویی را به ستاد کرونا ارائه کرده‌ایم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار امیدواری کرد با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز قدس، شاهد مراسم باشکوه و تاثیرگذار باشیم ، البته در کنار این مراسم و فضاسازی میدانی ، تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب باید در دستور کار تمامی دستگاه ها قرار گیرد و امید است با تلاش بتوانیم با تلاش همه بتوانیم جهت بزرگداشت این یادگار حضرت امام قدم های موثری را بداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها