پیشکسوت والیبال ایران:

سعید معروف بازیکن تاثیرگذار و خوبی است/ برای سعید معروف خیلی زحمت کشیدم

مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال ایران گفت: سعید معروف بازیکن تاثیرگذار و خوبی است و من خیلی برای او زحمت کشیده‌ام.

سعید معروف بازیکن تاثیرگذار و خوبی است/ برای سعید معروف خیلی زحمت کشیدم
کد خبر: 476356
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۶:۲۷

اعتمادآنلاین| مصطفی کارخانه درمورد اینکه آیا برای فصل پیش‌روی لیگ برتر والیبال با تیمی به توافق رسیده است یا خیر، اظهار داشت: چند پیشنهاد داشتم، اما با تیمی به توافق نرسیدم. به دنبال این بودم تا خودم تیم جدیدی را به لیگ برتر اضافه کنم، اما دیگر زمان را از دست دادم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من مربی بلند پروازی هستم و با تیمی وارد مسابقات می‌شوم که بدانم شانس قهرمانی دارد، اما حالا اکثر بازیکنانی که بتوان با آنها به قهرمانی رسید قرارداد بسته‌اند. با این شرایط بعید است که امسال در لیگ برتر حضور داشته باشم. ضمن اینکه کرونا تمام برنامه‌ها را بهم ریخت و همه چیز نابسامان است.

پیشکسوت والیبال ایران که روز گذشته عکسی را در کنار سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال، نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مرتضی کارخانه رئیس کمیته حقوقی فدراسیون بدنسازی ایران در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، در این خصوص تصریح کرد: سعید مثل پسر من است.

کارخانه خاطرنشان کرد: من بسیار او را دوست دارم و خیلی هم برایش زحمت کشیده‌ام. معروف از تاثیرگذارترین بازیکنان والیبال جهان است و ما تنها یک نشست صمیمی باهم داشتیم که اصلاً بحث حضور در تیم باشگاهی و ... مطرح نبود، بلکه فقط خواستیم که یادی از گذشته کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها