کد خبر: 476392
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۰:۵۰:۳۸
| |

پیگیری برای افزایش حضور اورژانس در پایگاه‌های مدیریت بحران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای افزایش استقرار عوامل اورژانس در پایگاه‌های مدیریت بحران خبر داد.

پیگیری برای افزایش حضور اورژانس در پایگاه‌های مدیریت بحران
کد خبر: 476392
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۰:۵۰:۳۸

اعتمادآنلاین| رضا کرمی محمدی در جلسه بررسی وضعیت استقرار اورژانس در پایگاه های پشتیانی مدیریت بحران شهر تهران که با حضور رییس اورژانس تهران برگزار شد، به اوج گیری دوباره کرونا در تهران و کشور اشاره کرد و گفت: این موضوع قطعا سبب افزایش تعداد ماموریت های اورژانس تهران نیز شده است که ما به آنها خسته نباشید و خداقوت می‌گوییم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران در پایتخت با هدف استقرار نیروهای تخصصی هنگام بحران و برای خدمات رسانی سریع تر به شهروندان ایجاد شده است، گفت: در تلاشیم با توجه به شرایط فعلی اوج گیری ویروس کرونا در صورت امکان تعداد پایگاه های بیشتری را در اختیار نیروهای اورژانس قرار دهیم.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 درصد از فضاهای قابل استقرار پایگاه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در اختیار نیروهای اورژانس قرار دارد، گفت: در این فضاها 552 نیروی انسانی، 112 دستگاه آمبولانس و 83 دستگاه موتورلانس از مجموعه تجهیزات و امکانات اورژانس مستقر است.

کرمی محمدی افزود: در تلاشیم شیوه استقرار نیروهای اورژانس در پایگاه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و نیز افزایش فضا برای این نیروها به صورت یک برنامه هماهنگ ارائه شود تا شرایط فعالیت برای این نیروها در تمام پایگاه ها استاندارد و به یک شکل واحد باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها