خدمات گسترده دندانپزشکان با وجود خطر بالای ابتلا به کرونا

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت 23 فروردین روز دندانپزشک پیامی صادر کرد.

خدمات گسترده دندانپزشکان با وجود خطر بالای ابتلا به کرونا
کد خبر: 476400
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۵:۲۷

اعتمادآنلاین| معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت 23 فروردین روز دندانپزشک پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر علیرضا رییسی آمده است:« دندان‌پزشکان بخش ارزشمند و تلاشگر جامعه پزشکی هستند که نقش مؤثر آنها در بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر است.

تلاش های مجدانه این همکاران در اقصی نقاط کشور از بیمارستان ها، مطب ها و مراکز بهداشتی شهرها تا دوردست ترین مراکز جامع خدمات سلامت شهرهای مرزی کشور موید گستردگی فعالیت های این قشر متعهد و متخصص است.

اقدامات فراگیر سالهای اخیر در پیشگیری و کاهش قابل ملاحظه پوسیدگی دندانی در دانش آموزان و کودکان و همچنین افزایش چشمگیر خدمات سلامت دهان و دندان در گستره کشور عزیزمان بخشی از فعالیت های حوزه بهداشت بوده که همه آنها با تلاش و پشتکار دندانپزشکان و کارشناسان این حوزه بدست آمده است.

این قشر خدمتگزار در دوران همه گیری کرونا نیز با تمام توان در صحنه خدمت به ملت حاضر بودند و با وجود خطر بالای ابتلا به این بیماری خدمات ارزشمند خود را در تمامی سطوح و مراکز ارائه دادند.

حال در بیست و سوم فروردین و روز دندانپزشک با تبریک به تمامی دندانپزشکان کشور، امید آن را داریم که در سالجاری با غلبه بر این همه گیری فصل جدیدی از برنامه های حوزه بهداشت در راه پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و توسعه سلامت کشور را به انجام رسانیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها