کد خبر: 476427
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۵۵:۴۱
| |

انصاری‌فرد:

هیچ مشکلی با مربی تیم ندارم

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم آ. اک آتن یونان گفت: کار من بررسی درست یا غلط بودن اخبار نیست. هیچ مشکلی با مربی تیم ندارم.

هیچ مشکلی با مربی تیم ندارم
کد خبر: 476427
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۱:۵۵:۴۱

اعتمادآنلاین| هفته بیست و نهم سوپرلیگ یونان روز گذشته پیگیری شد و تیم آ. اک آتن توانست آریس را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. «کریم انصاری‌فرد» موفق شد با حضور دوباره در ترکیب تیمش، یک گل به ثمر برساند.

به گزارش دوشنبه ایرنا، این مهاجم ایرانی پس از این دیدار و در خصوص بازی اظهار کرد: به تیم تبریک می‌گویم چرا که تلاش خوبی در این بازی داشتیم. در وضعیت بدی قرار داشتیم و برای بهبود جایگاه تیم در جدول نیاز به این برد داشتیم.

وی افزود: در مورد تاکتیک تیم حریف نمی‌خواهم صحبت کنم اما همه بازیکنان ما به برنامه و تاکتیک تیمی عمل کردند و این کار جواب داد. تمرکز بسیار خوبی روی این بازی داشتیم و هدفمان پیروزی بود.

ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: در چند هفته اخیر خوش شانس نبودیم و نتوانستیم نتایج خوبی بدست آوریم اما همه از قدرت آ. اک خبر دارند. وقتی در تیمی بزرگ حضور دارید، فشار بر روی شما زیاد است و همه از شما انتظار پیروزی دارند و همین موضوع، عملکرد بازیکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ‌

تیم آ. اک آتن چندی پیش مقابل رقیب سنتی خود المپیاکوس شکست خورد و رسانه‌های یونانی از اختلاف انصاری‌فرد با سرمربی تیم مطالبی را عنوان کردند. رسانه‌ها از درگیری لفظی مهاجم ایرانی و سرمربی خبر دادند اما انصاری‌فرد، حواشی به وجود آمده را تکذیب کرد و گفت: وقتی تیم شما شکست می‌خورد، رسانه‌ها هر چیزی که می‌خواهند را عنوان می‌کنند اما ما یک خانواده هستیم و اتحادمان را از دست نمی‌دهیم.

وی افزود: وظیفه من این نیست که درست یا غلط بودن اخبار را بررسی کنم اما این را بدانید که در دوران ورزشی‌ام هیچوقت از من نمی‌شنوید که بگویم چه کسی بیاید و چه کسی برود. کار من در زمین است و آنجاست که نشان می‌دهم تیمم را چقدر دوست دارم. من هیچ مشکلی با مربی تیم ندارم و آینده کسی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها