کد خبر: 476622
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری:

امیدواریم دختران وزنه‌بردار کشورمان در ازبکستان بهترین نتیجه را بگیرند

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امیدواریم دختران وزنه‌بردار کشورمان در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

امیدواریم دختران وزنه‌بردار کشورمان در ازبکستان بهترین نتیجه را بگیرند
کد خبر: 476622
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اعزام تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان به رقابتهای قهرمانی 2021 بزرگسالان آسیا در ازبکستان اظهار داشت: تیم‌های ملی وزنه برداری مردان و بانوان کشورمان با یک پرواز اختصاصی یکشنبه 29 فروردین ماه به تاشکند خواهند رفت. پوپک بسامی، سیده الهام حسینی، الناز باجلانی، فروغ یونسی و فاطمه یوسفی پنج وزنه‌بردار تیم ملی بانوان در این رقابتها هستند.

به گزارش فارس، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص ارتقای رکوردهای بانوان نسبت به آخرین حضور وزنه‌برداران کشورمان در رقابتهای بین‌المللی گفت: تمامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند، از نظر تکنیکی و رکوردی پیشرفت خوبی در یک سال اخیر داشتند. امیدواریم دختران وزنه‌بردار کشورمان در این دوره از رقابتهای آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

وی در مورد عدم حضور وزنه‌بردار با تجربه دسته 87 کیلوگرم در لیست اعزامی تیم ملی بانوان به تاشکند، یادآور شد: پریسا جهانفکریان قبل از آغاز آخرین مرحله اردو اعلام کرد که در زانوش احساس درد می‌کند. برای درمان وی هماهنگ کردیم تا در بین فاصله برگزاری اردوها این مشکل را با پزشکان بررسی کنند. در نهایت تشخیص پزشک معالج این بود که وی 10 جلسه فیزیوتراپی بدون تمرین و استراحت داشته باشد. از این رو تمرینات آخرین مرحله اردوی تیم ملی را از دست داد.

منظمی در خصوص برنامه‌هایی که قرار است در سال 1400 برای وزنه‌برداری بانوان اجرا شود، خاطرنشان کرد: تقویم پیشنهادی آموزشی و فنی وزنه‌برداری بانوان را به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ارائه کرده‌ام تا پس از بررسی، در سال جاری برنامه‌های تخصصی‌تر را برای دختران وزنه‌بردار کشورمان به اجرا دربیاید. همچنین یکی از مهمترین مواردی که باید بیشتر به آن توجه کرد، برگزاری اردو‌های مستمر است. قطعا حضور ملی پوشان در اردو به آنها کمک می‌کند تا بیشتر از قبل پیشرفت ‌کنند. در نتیجه امیدوارم امسال بتوانیم با رفع مشکلات در این بخش شرایط خوبی را برای برنامه ریزی اردوها داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها