کد خبر: 476787
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۶:۴۲:۵۳
| |

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین:

تکرار تهدیدهای مقامات واشنگتن برای مسکو بی‌ارزش است

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: عباراتی با درخواست خودداری از اقدامات متجاوزانه و تهدید به پرداختن بهای سنگین کاملاً بی‌ارزش شده است. بارها اعلام شده است و من بار دیگر تکرار می‌کنم که روسیه هرگز به هیچ کشوری تجاوز نظامی نکرده و نخواهد کرد و هرگز دست به اقدام متجاوزانه‌ای نزده است.

تکرار تهدیدهای مقامات واشنگتن برای مسکو بی‌ارزش است
کد خبر: 476787
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۶:۴۲:۵۳

اعتمادآنلاین| سخنگوی کاخ کرملین پیرامون خط و نشان کشیدن های مقامات واشنگتن برای مسکو اعلام کرد: روسیه تهدیدهای آمریکا را بی‌ارزش می‌داند.


به گزارش مهر، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که تکرار تهدیدها و خط و نشان کشیدن های مقامات واشنگتن برای مسکو دیگر بی ارزش است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) با اشاره به هشدار «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به کشورش درباره خودداری از تجاوز به اوکراین تصریح کرد: عباراتی با درخواست خودداری از اقدامات متجاوزانه و تهدید به پرداختن بهای سنگین کاملاً بی‌ارزش شده است.

دیمیتری پسکوف گفت: بارها اعلام شده است و من بار دیگر تکرار می‌کنم که روسیه هرگز به هیچ کشوری تجاوز نظامی نکرده و نخواهد کرد و هرگز دست به اقدام متجاوزانه‌ای نزده است.

این در حالیست که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر و به بهانه موضوع مرزی میان روسیه و اوکراین مسکو را تهدید کرده بود که «در صورت تجاوز به کی‌یف، روسیه بهای سنگینی را خواهد پرداخت».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها