حدادعادل: تمایل داریم با چین تبادلات بیشتری انجام دهیم / ایران به چین اهمیت زیادی می‌دهد

حدادعادل گفت: مبادلات ایران و چین به آشنایی یکدیگر افزوده و همکاری‌های خود را به پیش سوق داده‌اند، تمایل داریم با چین تبادلات و همکاری‌های بیشتری انجام دهیم.

حدادعادل: تمایل داریم با چین تبادلات بیشتری انجام دهیم / ایران به چین اهمیت زیادی می‌دهد
کد خبر: 476788
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حداد عادل روز سه شنبه در تهران طی گفت‌وگو با رسانه های چینی افزود: در چند سال گذشته، مجمع تشخیص مصلحت نظام و حزب کمونیست چین روابط سازنده ای ایجاد کرده و هیات هایی را برای دید و بازدید به کشورهای یکدیگر اعزام کرده اند. مبادلات دو طرف به آشنایی یکدیگر افزوده و همکاری های خود را به پیش سوق داده اند، تمایل داریم با چین تبادلات و همکاری های بیشتری انجام دهیم.

به گزارش برنا، وی با اشاره به اهمیت توسعه چین به رهبری حزب کمونیست گفت: حزب کمونیست چین الگوی منحصر به فرد خود را شکل داده و الگوی اقتصادی پیشرفته و پویا و الگویی عادلانه و منطقی تر از روابط بین الملل را با موفقیت در اختیار جهانیان قرار داده است.

حداد عادل معتقد است که در چند دهه گذشته، توسعه سریع چین به یک واقعه مهم تاریخی و یک پدیده جهانی تبدیل شده و اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان را به طور عمیق تغییر داده و مفهوم جدیدی از کشورداری و مدل روابط بین الملل ارایه کرده است.

این گزارش می افزاید: امسال صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین است، در این راستا حداد عادل به گرمی به حزب کمونیست چین تبریک گفت. از نگاه او حزب کمونیست چین مارکسیسم را کپی نکرد، بلکه آن را با واقعیت چین پیوند داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها