علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر:

هوشیاری در نطنز تیغ تزویر آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد + عکس

دبیر ستاد حقوق بشر کشور گفت: آمریکا با ابزار «تهدید»، «تحریم»، «تزویر» و «تخریب» تلاش می‌کند تا حق ملت ایران را در دستیابی به پیشرفت هسته‌ای سلب نماید. هوشیاری در نطنز، «ترفند تخریب» صهیونیست‌ها را خنثی و «هوشمندی در وین»، «تیغ تزویر» آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد.

هوشیاری در نطنز تیغ تزویر آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد + عکس
کد خبر: 476950
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۱:۲۲:۱۲

اعتمادآنلاین| علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به حملات نطنز، نوشت: "آمریکا با ابزار «تهدید»، «تحریم»، «تزویر» و «تخریب» تلاش می‌کند تا حق ملت ایران را در دستیابی به پیشرفت هسته‌ای سلب نماید. هوشیاری در نطنز، «ترفند تخریب» صهیونیست‌ها را خنثی و «هوشمندی در وین»، «تیغ تزویر» آمریکایی‌ها را کند خواهد کرد."

به گزارش ایسنا، براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، بامداد یک‌شنبه 22 فروردین ماه رخدادی خرابکارانه‌ در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی‌ سازی نطنز رخ داد و از سوی مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران مورد تایید قرار گرفت. رسانه‌های اسراییلی نیز این اقدام خرابکارانه را به رژیم صهیونیستی نسبت داده و تاکید کردند اخلال در شبکه توزیع برق تاسیسات غنی ‌سازی نطنز از طریق یک حمله سایبری انجام شده است.

توییت باقری‌کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها