کد خبر: 476970
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد باز می‌گردد؟

ابراز تمایل رونالدو به بازگشت به اولدترافورد باعث شده احتمال انتقال او از تورین به منچستر بیشتر شود. او در سال 2014 میلادی در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «من منچستر را دوست دارم. همه این را می‌دانند. منچستر در قلب من است. طرفداران این تیم شگفت‌انگیز هستند و دوست دارم روزی به اولدترافورد برگردم.»

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد باز می‌گردد؟
کد خبر: 476970
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کریستیانو رونالدو در سال 2009 منچستریونایتد را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد. او بعد از 9 سال حضور در مادرید تصمیم گرفت یک چالش جدید را تجربه کند و در سال 2018 راهی یوونتوس شد. هرچند رونالدو گل‌های زیادی برای یوونتوس به ثمر رسانده و با این تیم طعم قهرمانی در سری A ایتالیا را نیز چشیده، اما اکنون روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. همین موضوع او را به جدایی از بانوی پیر نزدیک کرده است.

هرچند رسانه‌های ایتالیایی از علاقه‌مندی این بازیکن به بازگشت به رئال مادرید خبر می‌دهند، اما مدیران رئال چندان علاقه‌ای به جذب دوباره او ندارند و چنان‌که از شواهد پیداست، رونالدوی افسانه‌ای باید خودش را برای بازگشتی باشکوه به اولدترافورد آماده کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از اکسپرس، مدیران یوونتوس و منچستریونایتد بر سر انتقال این بازیکن در تابستان آینده به توافق رسیده‌اند و به احتمال زیاد لیگ جزیره در فصل آینده دوباره شاهد هنرنمایی این بازیکن پرتغالی خواهد بود.

رونالدو یوونتوس

بازی هفته گذشته یوونتوس مهر تاییدی بود بر تمام شایعات رواج‌یافته. رونالدو در بازی هفته گذشته تیمش برابر جنوا با ناراحتی زمین بازی را ترک و پیراهن یوونتوس را به زمین پرت کرد. اتفاقی که باعث خشم هواداران شد. او که در این بازی یک موقعیت گلزنی را نیز از دست داده بود با این رفتار نشان داد شرایط خوبی در تورین ندارد.

هرچند یک سال دیگر از قرارداد رونالدو باقی مانده اما آن‌طور که پیداست مدیران این تیم علاقه‌ای به تمدید قرارداد او ندارند. چند ماهی است که شایعه حضور دوباره رونالدو در اولدترافورد به گوش می‌رسد و صعود سرخ‌های منچستر به لیگ قهرمانان اروپا نیز احتمال این انتقال را بیشتر کرده است.

رونالدو

پیروزی شیاطین سرخ برابر تاتنهام در هفته گذشته لیگ برتر، حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا را تا حدودی قطعی کرده است. از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 این اولین باری است که یونایتد در 2 فصل متوالی راهی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، مدیران یوونتوس به دلیل دستمزد بالای این ستاره فوتبال مخالفتی با جدایی او نخواهند داشت. در این میان خبرهایی مبنی بر احتمال حضور رونالدو در اسپورتینگ لیسبون نیز به گوش می‌رسد. هرچند این باشگاه در پی جذب رونالدو به صورت آزاد است و علاقه‌ای به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه او ندارد.

رونالدو

ابراز تمایل رونالدو به بازگشت به اولدترافورد نیز باعث شده احتمال انتقال او از تورین به منچستر بیشتر شود. او در سال 2014 میلادی در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «من منچستر را دوست دارم. همه این را می‌دانند. منچستر در قلب من است. طرفداران این تیم شگفت‌انگیز هستند و دوست دارم روزی به اولدترافورد برگردم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها