کد خبر: 477174
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۹:۵۰:۰۰
| |

آیا محسن هاشمی از پدران موشکی ایران است؟ از بنیانگذاران سوخت جامد موشکی بودم

من از بنیانگذاران سوخت جامد موشکی بوده ام. بعد از آن هم نامی از من نبود و از زمانیکه رئیس دفتر رئیس جمهور شدم اسم سیاسی پیدا کردم و پس از آن هم به کار تخصصی خودم در مترو برگشتم.

آیا محسن هاشمی از پدران موشکی ایران است؟ از بنیانگذاران سوخت جامد موشکی بودم
کد خبر: 477174
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا اگر آقازاده ها در شرایطی برابر با دیگر فرزندان مردم قرار گیرند رشدی خواهند داشت؟گفت: باید به کل آقازاده ها و کل مردم عادی نگاه کرد. تعداد آقازاده ها زیاد نیست.

به گزارش انتخاب، بعضی از آنها در فعالیت های سیاسی و اقتصادی خود را نشان داده اند. کشور ما حدود 200 هزار مدیر دارد و هر شخصی می تواند در صنف خود آقازاده محسوب شود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت خودش و آقازادگی عرف در جامعه گفت: من به همراه پدرم انقلاب را به طور کامل حس کردم. به ویژه از سال های 54 تا 57 مرد یک خانواده 5 فرزندی بودم و بعد هم تحصیل کردم و به عنوان کارشناس ساده در صنایع موشکی کار کردم.

من از بنیانگذاران سوخت جامد موشکی بوده ام. بعد از آن هم نامی از من نبود و از زمانیکه رئیس دفتر رئیس جمهور شدم اسم سیاسی پیدا کردم و پس از آن هم به کار تخصصی خودم در مترو برگشتم و توسط پدرم در این مسند نبوده ام.

علت اصلی آن به این دلیل نبوده که من فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده ام.هر فردی باید در زندگی فرصت ها را کسب کند و به موفقیت برسد.ضمن آقازادگی در مورد مقامات نیست. این یک انحراف است که ایجاد شده و برای هدف دیگری است که با آن بعدا دچار مشکل خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها