کد خبر: 477199
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۷:۱۴:۱۰
| |

حسن رزمیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان:

عبور از شرایط فعلی کرونا به اراده ملی نیاز دارد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حسن رزمیان با اشاره به خیز چهارم کرونا در کشور گفت: مقصر وضعیت فعلی شیوع کرونا همه هستند. از دولت گرفته که اجازه مسافرت داد و همه چیز را واگذار به بهداشت و درمان کشور کرد. عبور از شرایط فعلی به اراده ملی نیاز دارد.

عبور از شرایط فعلی کرونا به اراده ملی نیاز دارد
کد خبر: 477199
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۷:۱۴:۱۰

اعتمادآنلاین| حسن رزمیان با اشاره به خیز چهارم کرونا در کشور گفت: مقصر وضعیت فعلی شیوع کرونا همه هستند. از دولت گرفته که اجازه مسافرت داد و همه چیز را واگذار به بهداشت و درمان کشور کرد. حال اینکه همه باید برای مبارزه با کرونا سهیم باشند. مردم هم مقصرند که توصیه های بهداشتی را رعایت نکردند و به مسافرت و دورهمی رفتند.

به گزارش ایسنا، رزمیان افزود: اکنون وضعیت همچون زمانی است که زلزله ای در منطقه ای رخ می دهد و همه برای عبور از آن بحران پای کار می آیند. الان هم همه ارگان‌ها، دستگاه ها و مردم باید پای کار آمده تا با یک اراده ملی از این شرایط عبور کنیم. به تنهایی این اتفاق رخ نمی دهد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که مردم باید پروتکل ها را به دقیق ترین شکل رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری و تجمع ها و دورهمی ها پرهیز کنند نه اینکه صف خرید به گونه ای باشد که انگار راهپیمایی راه افتاده است. حتی مردم می توانند از خریدهای آنلاین استفاده کرده تا برای خرید هم مجبور به بیرون رفتن از خانه نباشند.

رزمیان در پایان با تاکید مجدد بر اینکه عبور از شرایط فعلی به اراده ملی نیاز دارد، گفت: در درجه اول باید شرایط به درستی مدیریت شود و بعد آنکه همه پای کار آیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها