کد خبر: 477225
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۸:۰۹:۰۰
| |

قاسم میرزایی نکو، نماینده مجلس دهم:

انتخابات نیازمند تغییر رویه در شورای نگهبان است / فقط رده سومی‌های اصلاح‌طلبان تاییدصلاحیت می‌شوند

یک نماینده مجلس دهم گفت: اگر به برگشت مردم به صندوق رای نیاز دارند باید از شیوه و روشی که شورای نگهبان تاکنون داشته صرف‌نظر کنند. انتخابات نیازمند تغییر روحیه و رویه در شورای نگهبان است.

انتخابات نیازمند تغییر رویه در شورای نگهبان است / فقط رده سومی‌های اصلاح‌طلبان تاییدصلاحیت می‌شوند
کد خبر: 477225
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۸:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «قاسم میرزایی نکو»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با عواملی که در بازگشت مردم به صندوق های رای تاثیر دارد، گفت: اگر به برگشت مردم به صندوق رای نیاز دارند باید از شیوه و روشی که شورای نگهبان تاکنون داشته صرف نظر کنند. انتخابات نیازمند تغییر روحیه و رویه در شورای نگهبان است اگر این اتفاق نیفتد در بر همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

به گزارش برنا او افزود: با حذف عده ای در مرحله تایید صلاحیت ها، مردم نیز که هشیار و آگاه هستند متوجه خواهند بود که انتخاب آنها چیز دیگری است و نتیجه، مطلوب نخواهد بود.

میرزایی نکو تاکید کرد: نباید پیش داوری کرد انشاالله رویه ها را تغییر بدهند و قطعا گفتگوهایی صورت می گیرد. شخصیت های مختلف اصلاح طلب و دبیران احزاب در شبکه کلاب هاوس صحبت می کنند و گفتگوهایی در جریان است و همه به نحوی مستقیم و غیرمستقیم گفتگو دارند؛ امیدواریم این گفتگوها پاسخ قابل قبولی به همراه داشته باشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پایان گفت: من فکر نمی کنم رد صلاحیت به شکلی خاص باشد رده اول و دوم اصلاح طلبان را رد صلاحیت می کنند و رده سومی ها باقی می مانند و اگر رویه به همین شکل باشد، اتفاق ویژه ای نمی افتد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها