کد خبر: 477238
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران:

هیچگونه اختلالی برای کلاب هاوس در شبکه داخلی مشاهده نشد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران توضیحاتی را درباره اختلالات اخیر در کلاب هاوس مطرح کرد و گفت: هیچ‌گونه اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از این پلتفرم در شبکه داخلی شرکت مخابرات مشاهده نشد و سایر موارد در حال بررسی و پیگیری است.

هیچگونه اختلالی برای کلاب هاوس در شبکه داخلی مشاهده نشد
کد خبر: 477238
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در مصاحبه تلفنی گفت: موضوع ایجاد محدودیت برای پلتفرم کلاب هاوس در شبکه شرکت مخابرات ایران بررسی ویژه شد، اما هیچ گونه اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از این پلتفرم در شبکه داخلی شرکت مخابرات مشاهده نشد و سایر موارد در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس این گزارش، چند روز پیش، سازمان تنظیم مقررات رادیویی با ارسال هشداری به سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران به آن‌ها 24 ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند.

اما روز گذشته، با پایان التیماتوم 24 ساعته وزارت ارتباطات به اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و مخابرات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با استناد به ماده 737 قانون مجازات اسلامی از این اپراتور‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرد. بر اساس ماده 737 قانون مجازات اسلامی ایجاد هرگونه اختلال در ارتباطات کشور جرم تلقی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها