منصور رشیدی:

عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفت/ عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفتدرس خوبی به الاهلی داد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفت اما استقلال درس خوبی به تیم الاهلی داد.

عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفت/ عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفتدرس خوبی به الاهلی داد
کد خبر: 477430
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۸:۳۶

اعتمادآنلاین| منصور رشیدی درباره پیروزی استقلال مقابل الاهلی اظهار داشت: استقلال مقابل الاهلی بازی بسیار خوبی ارائه داد. پیروزی در این دیدار که اولین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود اهمیت زیادی داشت خصوصا اینکه الاهلی تیم خطرناک گروه بود و برای استقلال اینکه مقابل تیم میزبان این برد ارزشمند را کسب کند اهمیت زیادی داشت. عربستان با لابی‌گری میزبانی را از ایران گرفت اما استقلال درس خوبی به الاهلی داد و ثابت کرد بی‌دلیل یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا نیست.

به گزارش برنا، او ادامه داد: به فرهاد مجیدی و همه اعضای تیم استقلال خسته نباشید می‌گویم چون زحمت زیادی برای این بازی کشیدند و فوتبال زیبایی ارائه دادند. استقلال به هماهنگی رسیده و در کار هجومی هم با برنامه نشان داد و برخلاف گذشته ثابت کرد برای رسیدن به دروازه حریف برنامه دارد. البته تیم هنوز در کار دفاعی مشکل دارد و لازم است که مجیدی حتما این نواقص را برطرف کند. در مجموع بعد از مدت ها فوتبال زیبایی از استقلال دیدیم و این تیم در هر زمانی از بازی که اراده کرد برتری خود را به حریفش دیکته کرد و نشان داد توانایی‌های زیادی دارد.

رشیدی افزود: مجیدی نباید فقط روی کار هجومی تمرکز کند. استقلال به یک سازماندهی دفاعی منظم نیاز دارد. اینکه ما 5 گل بزنیم اما 2 گل بخوریم شاید هیجان انگیز باشد اما استقلال باید نواقص دفاعی‌اش را برطرف کند. به نظر می‌رسد ناهماهنگی‌هایی در خط دفاعی استقلال وجود که باید هرچه سریعتر از بین برود چون برای تیم مشکل‌ساز می‌شود.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: استقلال در کار تهاجمی مقابل الاهلی فوق العاده بود. مطهری با اینکه گل نزد اما بازیسازی کرد و حواس مدافعان حریف به او پرت بود. ضمن اینکه در کار دفاعی هم شرکت می‌کرد و به کمک خط دفاع می‌رفت. مهدی قایدی که گل سرسبد این بازی بود و نشان داد استانداردهایش فراتر از فوتبال اروپا است و این شایستگی را دارد که به اروپا ترانسفر شود. او در حال حاضر مهم‌ترین و موثرترین بازیکن استقلال است و می‌تواند هر زمان که اراده کند خط دفاعی رقیبان استقلال را به هم بریزد.

رشیدی گفت: تیم های عربی باز و با حوصله بازی می کنند به همین دلیل تیمی مثل استقلال که از مهاجمان سرعتی برخوردار است و در کار هجومی خوب عمل می کند، می تواند مقابل این تیم ها موفق باشد. من نه تنها برای صعود استقلال به مرحله بعدی شانس زیادی قایل هستم بلکه معتقدم استقلال در صورتی که بتواند مشکلات دفاعی اش را برطرف کند، اتفاقات خوبی را برای هوادارانش رقم خواهد زد.

دروازه‌بان اسبق استقلال با اشاره به عملکرد رشیدی مظاهری افزود: مظاهری می تواند از این بهتر هم برای استقلال بازی کند. او مقابل الاهلی خوب بود ولی مهارهای دو ضربش خطرناک بود و می توانست برای استقلال دردسرساز شود. ضمن اینکه حرف نزدن با مدافعان را یکی از نقاط ضعف های مظاهری می دانم چون به خصوص در بازی با الاهلی مشخص بود که او با خط دفاعی ناهماهنگ است به همین دلیل باید بیشتر با مدافعان حرف بزند و با آنها هماهنگ شود.

رشیدی با اشاره به برخورد انضباطی مجیدی با محمد دانشگر گفت: دانشگر بازیکنی است که در بازی های مهم و حساس می تواند تاثیرگذار باشد. به نظر من بهتر بود فرهاد نسبت به او نرمش بیشتری نشان می داد و برای آخرین بار به دانشگر اولتیماتوم می داد چون جوان است و باید به او یک فرصت دیگر داده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها