کد خبر: 477432
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

کوروش برمک:

الریان حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیست/ تیم یحیی توان صعود به مراحل بالاتر را دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: الریان حریف ساده‌ای نیست و بازیکنان باید با برنامه برابر این حریف به میدان بروند.

الریان حریف ساده‌ای برای پرسپولیس نیست/ تیم یحیی توان صعود به مراحل بالاتر را دارد
کد خبر: 477432
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| کوروش برمک با اشاره به خبر تلخی که دیروز اعلام شد، اظهار داشت: درگذشت نادر دست نشان بر اثر کرونا خبر تلخ و غم انگیزی بود که همه ما را ناراحت کرد. همه ما متاسفیم که یکی از همکاران و مربیان خوب فوتبال را از دست دادیم. این حادثه تلخ را به خانواده محترم دست نشان، مردم مازندران و خانواده ورزش به خصوص اهالی فوتبال تسلیت می گویم. امیدوارم با مهار این بیماری دیگر شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نباشیم.

به گزراش برنا، پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط تیم گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس برابر الوحده دو نیمه متفاوت را از خود به نمایش گذاشت. با توجه به تغییرات خط دفاع در جناح راست و چپ، بچه ها در نیمه اول توانستند بازی را به طور کامل تحت کنترل خود داشته باشند و با جسارت و هوش بالای سیدجلال حسینی به گل مهمی دست پیدا کنند و در مجموع باید بگویم شاهد بازی خوب و مالکانه ای از پرسپولیس بودیم.

او افزود در نیمه دوم پرسپولیس یک مقدار عقب کشید و استنباط من این است که تحت تاثیر شرایط جوی و برای کنترل بازی و نتیجه زیاد به آب و آتش نزدند و با تعویض های خوب گل محمدی، پرسپولیس موفق شد با وجود یکی دو موقعیت خطرناکی که روی دروازه اش ایجاد شد، برد مهم و با ارزشی را کسب کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت بالای بازی با الریان برای پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: مهم ترین مساله که به طور حتم کادر فنی پرسپولیس به آن اشراف کامل دارد، این است که با توجه به فشردگی بازی ها و همین طور بحث شرایط آب و هوایی هند، موضوع ریکاوری جسمی و ذهنی بچه هاست که اگر این موضوع به طور کامل انجام شود، پرسپولیس می تواند برابر الریان هم نتیجه لازم را گرفته و برد مهم و با ارزش دیگری را کسب کند.

برمک ادامه داد: الریان حریف ساده ای نیست و بچه ها باید با برنامه برابر این حریف به میدان بروند. اگر بحث ریکاوری روحی و بدنی تیم به خوبی صورت گرفته باشد و با پتانسیل بالایی که در تیم وجود دارد من اطمینان دارم پرسپولیس با اقتدار می تواند از گروه خود صعود کرده و به مراحل بالاتر برسد.

مهاجم اسبق پرسپولیس و تراکتور ضمن تمجید از نتایجی که دیگر نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند، تصریح کرد: نمایندگان ایران در هفته اول نتایج خوبی گرفتند. درست است فقط پرسپولیس و استقلال برنده بودند و فولاد و تراکتور به تساوی بسنده کردند اما همین موضوع که تیم های ما در بازی اول بازنده نبودند، اتفاق خوبی بود.

او درمورد تساوی عجیب تراکتور برابر پاختاکور اظهار داشت: تراکتور در آن دیدار نمایش بدی را نداشت اما دچار غافلگیری شد. آنها وقتی با دو گل زودهنگام از حریف پیش افتادند، همه چیز را تمام شده فرض کردند و این موضوع باعث شد بازی از کنترل آنها خارج شود. این اتفاق در فوتبال اصلا عجیب نیست و بارها در بازی های اروپایی هم شاهد بودیم تیمی با 2 یا 3 گل از حریفش پیش افتاده اما با غافلگیری بازی و نتیجه را از دست داده است. البته تاکید می کنم رسول خطیبی مربی باهوشی است اما بالاخره گاهی در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد.

برمک درمورد بازی بعدی قرمزهای تبریزی تاکید کرد: تراکتور بازی مهمی در پیش دارد و باید با تمرکز بالا و ریکاوری خوب برای نتیجه گیری در دیدارهای بعدی به میدان برود و بتواند نتایج دلخواه را کسب کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها