فرمانده هوانیروز:

اگر روح ولایت در ما نباشد با داشتن هر گونه تجهیزاتی نمی‌توانیم موفق باشیم

فرمانده هوانیروز گفت: اگر سرباز ولایت نباشیم و روح ولایت در ما نباشد با داشتن هر گونه تجهیزاتی نمی‌توانیم موفق باشیم. این مهمترین ویژگی در نیروی انسانی ماست که عامل موفقیت‌مان محسوب می‌شود.

اگر روح ولایت در ما نباشد با داشتن هر گونه تجهیزاتی نمی‌توانیم موفق باشیم
کد خبر: 477458
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۰۹:۴۳:۲۵

اعتمادآنلاین| امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز، طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه هوانیروز با توجه به نزدیکی انتخابات در موضوع رأی‌گیری‌ها مثل همیشه آماده جابجایی صندوق‌ها به مناطق صعب‌العبور کشور است، اظهار کرد: همچنین در اورژانس هوایی هم مثل گذشته به مردم خدمات می‌دهیم و امسال نیز مثل گذشته در سطح ارتش و هوانیروز قدرت‌نمایی را با انجام رژه در پایگاه‌های خود به رخ خواهیم کشید.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امسال رژه به صورت محمول انجام می‌دهیم، یادآور شد: اگر سرباز ولایت نباشیم و روح ولایت در ما نباشد با داشتن هر گونه تجهیزاتی نمی‌توانیم موفق باشیم. این مهمترین ویژگی در نیروی انسانی ماست که عامل موفقیت‌مان محسوب می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه ما امروز تمام قطعات داخلی و قطعات بالگردهای‌مان را خودمان می‌سازیم، تاکید کرد: ما امروز می‌توانیم خودمان بالگردهای‌مان را اورهال کنیم که کاری پیچیده است. ما امروز بزرگترین ناوگان هوایی را در خاورمیانه داریم و این به سبب همین تلاش‌های چهل سال اخیر بوده است.

فرمانده هوانیروز با بیان اینکه ما امروز توانستیم سامانه‌های دیددرشب را بهینه کنیم، گفت: ما امروز سامانه‌های تسلیحاتی‌مان را هم به روز کرده‌ایم و همچنین در روزآمد کردن دیگر تجهیزات نیز به همین جهت حرکت کردیم.

وی یادآور شد: ما روند رو به توسعه را در مورد سامانه‌های‌ تسلیحاتی‌مان همیشه داریم و خواهیم داشت. ما هیچ‌وقت تصور نخواهیم کرد که به نقطه عالی رسیدیم. ما امروز نسبت به سال 99 تلاش می‌کنیم که گام‌های بلندتری برای پیشرفت و اعتلای هوانیروز برداریم.

قربانی با اشاره به اینکه ما در کنار مردم در برابر هر بحرانی که رخ دهد آماده خواهیم بود، اظهار کرد: دیدیم که در سیل و زلزله در سال‌های اخیر چه کوشش‌ها و تلاش‌هایی از سوی هوانیروز انجام شد. البته اینها ماموریت‌هایی غیر از ماموریت‌های معمول ما هستند. از جمله ماموریت ما در اتفای حریق و آتش‌سوزی.

فرمانده هوانیروز تأکید کرد: در بخش اورژانس نیز بخش عمده‌ای از اورژانس هوایی را در 30 استان انجام می‌دهیم و قسمت عمده‌ای از اورژانس هوایی توسط هوانیروز انجام می‌شود. ما با همین روند نزدیک به 2 هزار نفر را از مرگ حتمی نجات دادیم.

قربانی در پایان گفت: در موضوع انتخابات بخش عمده‌ای از جابجایی صندوق‌های رای توسط هوانیروز انجام می‌شود. در مجموع با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور، بالگرد گزینه مهمی برای جابجایی نیرو و وسایل است که هوانیروز با تمام توان در این زمینه‌ها مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها