علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

باید پاسخ صریحی به اقدامات تروریستی در کشور داده شود

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: معتقد هستم بعد از اقدام خرابکاری و تروریستی نطنز که دست آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در آن به وضوح آشکار است، باید پاسخ صریح و سیلی محکمی به اقدامات اخیر تروریستی در کشورمان داده شود.

باید پاسخ صریحی به اقدامات تروریستی در کشور داده شود
کد خبر: 477542
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ ۱۳:۳۷:۲۰

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی در خصوص درز اطلاعات فعالیت های هسته ای کشورمان و عدم شفاف سازی از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: با دیده تردید به اقدامات آژانس نگاه می کنیم زیرا امکان اینکه آژانس اطلاعات کشورمان را درز داده باشد فراوان است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها به صراحت گفته اند ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای جمع آوری اطلاعات کشورهای هدف آموزش می دهیم.

وی با اشاره به اینکه بدون شک تجهیزات و مواد منفجره وارد شده و همچنین فراری دادن فرد خاطی با همکاری آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی بوده است، ادامه داد: معتقد هستم بعد از اقدام خرابکاری و تروریستی نطنز که دست آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در آن به وضوح آشکار است، باید با ماموران این مجموعه برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید پاسخ صریح و سیلی محکمی به اقدامات اخیر تروریستی در کشورمان داده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین امروزه نیازمند بکارگیری دیپلماسی جدی در عرصه بین الملل هستیم تا حقوق ملت از بین نرود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها