لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

اظهارات مربی و مهاجم فولاد بعد از پیروزی مقابل الوحدات

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از برد این تیم برابر الوحدات اردن گفت: قول می‌دهم با نظم، شور و امید به کار خودمان ادامه دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد نزدیک‌تر شویم.

اظهارات مربی و مهاجم فولاد بعد از پیروزی مقابل الوحدات
کد خبر: 477667
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۰۸:۲۷:۵۵

اعتمادآنلاین| «یوسو سسما» مربی تیم فولاد در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر الوحدات اردن، به خبرنگاران گفت: بازی خیلی پیچیده و مشکلی بود، مشخص بود که آن‌ها برای مهار کردن ما آمده بودند و قصد داشتند تا از توپ‌های بلند استفاده کنند. چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که خوشبختانه در اواخر نیمه اول پنالتی گرفتیم و توانستیم نتیجه را یک بر صفر کنیم. بازی در نیمه اول پر فشار بود اما در نیمه دوم به قصد گل دوم به زمین آمدیم و کار را یکسره کنیم که چند فرصت خوب داشتیم ولی متاسفانه تبدیل به گل نشدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی افزود: یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که به تیرک دروازه زدیم و این فرصت طلایی را از دست دادیم. آن‌ها هم دست‌های خود را پایین نیاوردند و در بیست دقیقه آخر ما را تخت فشار قرار دادند. توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و سه امتیاز طلایی را گرفتیم و آن را به ایرانی‌ها مخصوصاً خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

سسما همچنین گفت: تیم الوحدات با تعویض‌هایش خط حمله را تقویت کرد و فشار زیادی به خط دفاع ما آورد. ما توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. باید توجه داشته باشید که ما یک بازی بیشتر انجام داده بودیم و این موضوع طبعاً در میدان خود را نشان خواهد داد اما این بهانه‌ای نیست و به شما قول خواهم داد با نظم، شور و امید به کار خودمان ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد نزدیک تر بشویم. هنوز چند بازی باقی مانده و راه درازی در پیش داریم، قول می‌دهم که بچه‌های ما با احساس و قدرت هرچه در توانشان داشته باشند در زمین خواهند گذاشت تا هواداران را سرافراز کنند.

مربی فولاد درباره بازی بعدی با النصر افزود: اکنون از همه مهم‌تر این است که استراحت کاملی کنیم تا ریکاوری خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم، در ضمن از تیم پزشکی خود تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند تا بچه‌ها بتوانند خوب ریکاوری بکنند و بتوانند برای بازی بعد آماده باشند. این بازی نشان داد که همه تیم‌هایی که اینجا هستند سطح همه تیم‌ها بالاست، برد النصر برابر السد شاید سورپرایز باشد اما مطمئنم نتایج دیگری خواهد بود که غیر قابل انتظار باشد.

سسما در انتها گفت: ممکن است در هر گروه یک یا دو تیم مدعی باشند اما امروز النصر نشان داد همه تیم‌های گروه ما سطح بالایی دارند و هیچ تیمی نمی‌تواند به سادگی از سد رقیب خود بگذرد. این نتیجه شاید کمی گول زننده باشد اما باید بگویم در این گروه هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

پریه‌را: فشار بازی‌ها خودش را نشان می‌دهد

لوسیانو پریه‌را مهاجم برزیلی فولاد و بهترین بازیکن این مسابقه در کنفرانس خبری گفت: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز شیرین را به دست آوریم و خودمان را به صعود نزدیک تر کردیم. الوحدات تیم خوبی بود و نشان داد که لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را دارد. آنالیز کاملی از این تیم انجام دادیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

مهاجم فولاد افزود: فشار بازی‌ها خود را کم کم نشان می‌دهد و اصلاً آسان نیست که سه بازی را در یک هفته انجام بدهید. اکنون از همه مهم‌تر این است که بازیکنان تیم بتوانند به اندازه کافی استراحت داشته باشند. خوشبختانه یک مربی بدنساز فوق‌العاده داریم که سال‌های سال در اسپانیا و اروپا تجربه دارد و به همراه تیم پزشکی قوی به ما کمک می‌کند تا بهترین ریکاوری را انجام بدهند. باعث افتخار ماست از تجربیات او استفاده کنیم تا بتوانیم به نحو احسن آماده بازی بعدی باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها