کد خبر: 477739
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۱:۳۵:۵۴
| |

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی:

با انتخاب اصلح مشکلات موجود مرتفع خواهند شد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: آنچه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای و همچنین انتخاب اصلح است.

با انتخاب اصلح مشکلات موجود مرتفع خواهند شد
کد خبر: 477739
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۱:۳۵:۵۴

اعتمادآنلاین| شهریار حیدری به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای اشاره کرد و گفت: انتخابات در کشور ما آزادانه انجام می‌شود و چنین موضوعی هم در انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، شوراها و ریاست جمهوری مبرهن بوده است.

به گزراش خانه ملت، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس افزود: قطعا؛ هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از رای بالایی برخوردار باشد و در حقیقت پشتوانه محکم مردمی را لمس کند در مراجع بین‌المللی با دست بازتری از منافع ملی دفاع خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حاکمیت به دنبال این است که حضور مردم در پای صندوقهای رای حداکثری باشد و بستر این اتفاق با اهمیت را نیز می بایست همه جریانات سیاسی فراهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی مجلس تاکید کرد: آنچه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای و همچنین انتخاب اصلح است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی نابسامان است، اما مردم با همین حال عرصه را خالی نخواهند کرد و به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی هستند؛ البته امیدواریم با یک انتخاب اصلح مشکلات موجود مرتفع شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها