معرفی نامزدهای اصلاح‌طلبان به جبهه اصلاحات آغاز می‌شود

یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: در حال حاضر آیین‌نامه‌های جبهه اصلاحات در حال تکمیل است. احتمالا از هفته آینده فرایند معرفی نامزدهای اصلاح‌طلبان به جبهه اصلاحات آغاز می‌شود.

معرفی نامزدهای اصلاح‌طلبان به جبهه اصلاحات آغاز می‌شود
کد خبر: 477752
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: احتمالا از هفته آینده فرایند معرفی نامزدهای اصلاح طلبان به جبهه اصلاحات آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، جواد امام درباره سازوکار انتخاب نامزد اصلاح طلبان در جبهه اصلاحات، اظهار کرد: نامزدها با حداقل نظر یک سوم اعضای حقیقی و حقوقی جبهه معرفی شده و در فرایندی برنامه های آنها بررسی می شود و در نهایت با رای دو سوم اعضای جبهه اصلاحات، نامزد نهایی مشخص خواهد شد.


وی ادامه داد: در حال حاضر آیین نامه های جبهه اصلاحات در حال تکمیل است و احتمالا از هفته آینده فرایند معرفی نامزدها به جبهه اصلاحات آغاز می شود، البته قرار نیست هر نامزدی به جبهه معرفی شود، بلکه کسانی معرفی می شوند که هم جبهه اصلاحات آنها را اصلاح طلب بداند و هم خود نامزدها خود را اصلاح طلب معرفی کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که شانس کدام نامزد اصلاح طلب برای معرفی به مردم از سوی جبهه اصلاحات بیشتر خواهد بود، گفت: نمی توان از حالا پیش بینی کرد. این مسأله به آمادگی نامزدها در درجه اول و در درجه دوم به معرفی آنها توسط یک سوم اعضای جبهه اصلاحات و در نهایت پذیرش آنها بستگی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها