کد خبر: 477809
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۱:۲۱
| |

مدیرکل دفترمدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خبر داد:

رفع خاموشی‌های مناطق زلزله‌زده بوشهر تا چند ساعت آینده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، گفت: خاموشی‌های پراکنده تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.

رفع خاموشی‌های مناطق زلزله‌زده بوشهر تا چند ساعت آینده
کد خبر: 477809
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۱:۲۱

اعتمادآنلاین| «میثم جعفرزاده» با اشاره به وقوع زلزله 5.9 ریشتری در استان بوشهر افزود: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، در لحظات ابتدایی زلزله 6 فیدر فشار متوسط قطع شد که به تبع آن قسمتی از شهرهای بندر گناوه، دیلم و روستاهای اطراف دچار خاموشی شدند.

به گزارش ایرنا ، وی ادامه‌داد: در حال حاضر تنها دو فیدر دچار قطعی است که پیش‌بینی می‌شود در کمتر از یک ساعت دیگر وصل شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان‌کرد: سیم‌پارگی تک مشترک نیز با توجه به تخریب دیوارها وجود دارد که با رعایت ایمنی در حال رفع عیب است.

وی درباره وضعیت روستاها نیز گفت: اکنون سه روستا با نزدیک به 300 مشترک دچار خاموشی هستند که عمده خاموشی‌ها به علت تخریب دیوار منازل ماست و رعایت مسائل ایمنی برای برق‌دار کردن اهمیت بالایی دارد.

جعفرزاده با بیان اینکه همه تیم‌های عملیاتی در منطقه در حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان‌کرد: در حوزه شبکه آب‌رسانی در مناطق زلزله‌زده مشکل خاصی وجود ندارد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 11 و 11 دقیقه امروز (یکشنبه 29 فروردین‌ماه)، مرز استان‌های فارس و بوشهر را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، کانون این زمین لرزه را در حوالی بندر گناوه و در عمق 10 کیلومتری زمین اعلام کرده است.

کانون این زمین لرزه در طول جغرافیایی 50.72 و عرض جغرافیایی 29.76 اعلام شده است.

کانون این زمین لرزه در 28 کیلومتری گناوه و 91 کیلومتری بوشهر گزارش شده است.

این زلزله در شیراز مرکز استان فارس نیز محسوس بود و موجب ترس و هراس برخی از شهروندان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها