کد خبر: 477821
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۶:۰۴
| |

عضو فراکسیون حزب‌الله:

افترا زنی، منش آمریکاست

عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان در واکنش به اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا گفت، مقامات آمریکایی هر زمان که دلیل و منطق ندارند به اتهام‌زنی بی اساس روی می‌آورند و این موضوع برای همه روشن شده است.

افترا زنی، منش آمریکاست
کد خبر: 477821
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۶:۰۴

اعتمادآنلاین| «دیوید هیل» معاون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا هفته گذشته وارد لبنان شد و با برخی مقامات این کشور از جمله رئیس‌جمهور «میشل عون» دیدار کرد.

به گزارش فارس، وی به تشکیل هر چه زودتر دولت لبنان و اجرای اصلاحات فراخواند، اتهاماتی علیه حزب‌الله مطرح کرد و فعالیت‌های این جنبش مقاومت را غیرقانونی خواند.

«ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» در واکنش به این سخنان گفت، اظهارات دیوید هیل مانند همیشه پر از افترا و کینه بود، موضوعی که دلیل آن موفقیت حزب‌الله در ایجاد قدرت بازدارندگی، دفاع، آزادسازی اراضی لبنان و حفاظت از حاکمیت آن است.

بر اساس گزارش «العهد»، الموسوی افزود: به اظهارات هیل و دیگر مقامات آمریکایی عادت کرده‌ایم، آنها هر زمانی که دلیل و منطق ندارند به اتهامات بی اساس و افتراء روی می‌آورند، موضوعی که پس از افشای بودجه صدها میلیون دلاری آنها برای تخریب چهره حزب‌الله و مقاومت بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد، هر کسی که اظهارات هیل را می‌شنود به حجم مداخلات آشکار آمریکا در امور لبنان پی می‌برد. این دولت آمریکاست که دشمن لبنان یعنی رژیم صهیونیستی را به انواع سلاح‌های کشنده و پیشرفته مجهز کرد و می‌کند؛ سلاح‌هایی که دهها هزار نفر از ملت لبنان را کشت و زیرساخت‌هایی که طی چندین دهه بنا شده بود، نابود کرد.

الموسوی در پایان افزود، دیوید هیل به پوچ بودن ادعاهای خود آگاه است اما در راستای اجرای راهبرد ثابت آمریکا برای نابودی هر مقاومت مشروعی در برابر طرح‌های استعماری این کشور، آن را تکرار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها