کد خبر: 477822
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۶:۰۹
| |

حمایت ویژه اکبر عبدی از استقلال:

مثل توپ پشت شما هستیم

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به عملکرد اخیر تیم استقلال تهران در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

مثل توپ پشت شما هستیم
کد خبر: 477822
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۶:۰۹

اعتمادآنلاین| تیم استقلال تهران در چارچوب اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هفته گذشته برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و به برتری پرگل 5 بر 2 دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازی ابتدا فرشید اسماعیلی گلزنی کرد و سپس محمد نادری، مهدی قایدی (2 بار) و شیخ دیاباته بازیکنانی بودند که موفق شدند دروازه نماینده عربستان سعودی را باز کرده و بهترین نتیجه استقلال در ادوار رویارویی‌ها با نمایندگان این کشور را رقم بزنند.

در میان استقبال گسترده هواداران از نتیجه فرهاد مجیدی و شاگردانش در اولین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که با انتشار پیامی این موفقیت را تبریک گفته و برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد.

اکبر عبدی درخصوص برتری پرگل استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: به نوبه خودم این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر را به همه عوامل محترم استقلال از جمله کادرفنی و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها(طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند، یکی از آنها هم داماد خودم است.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سپس به درخشش علیرضا بیرانوند در مسابقات جام جهانی روسیه 2018 اشاره کرد و گفت: البته پنالتی که بیرانوند گرفت خالی از لطف نبود، به خاطر پنالتی که از آن آقای پرتغالی گرفت من دامادم را بخشیدم.

او سپس در آستانه بازی مقابل الشرطه عراق به عنوان یک طرفدار از تیم مورد علاقه‌اش حمایت کرد و گفت: حال اگر به شما چیزی می‌گویند به شما نمی‌رسد و به ما بی تربیتی می‌کنند(اشاره به توهین‌ها در فضای مجازی) شما هیچوقت به دل نگیرید چرا که ما مثل سنگ جلوی شما ایستادیم و مثل توپ پشت شما هستیم و فقط گل بزنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها