کد خبر: 477848
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۸:۴۵:۰۰
| |

رقم وام ساخت مسکن مشخص شد

یک عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن رقم تسهیلات ساخت و نوسازی را در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری‌های نو را رعایت کنند در تهران و کلانشهرها 300 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای مراکز استان‌ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می‌شود به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.

رقم وام ساخت مسکن مشخص شد
کد خبر: 477848
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن علمداری، عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: بانک عامل بخش مسکن در سال‌جاری برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوه‌سازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آن‌ها حداقل 10 درصد است، تسهیلات را افزایش داده است.

به گزارش خبرآنلاین، علمداری ادامه داد: بانک تخصصی بخش مسکن به مشتری‌های فعال بانک که انبوه‌ساز هستند به شرط انجام ساخت‌وساز با استفاده از فناوری‌های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا 450 میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می‌کند. این رقم برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون تومان و سایر شهرها نیز 300 میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز 18 درصد خواهد بود.

وی رقم تسهیلات ساخت و نوسازی را در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری‌های نو را رعایت کنند در تهران و کلانشهرها 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای مراکز استان‌ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می‌شود به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها