وقوع زلزله گناوه، برق 300 مشترک را قطع کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در ارتباط با وضعیت برق مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، اعلام کرد: تخریب دیوار و پارگی سیم‌های برق سبب قطعی برق در سه روستا شده‌ است.

وقوع زلزله گناوه، برق 300 مشترک را قطع کرد
کد خبر: 477849
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۶:۵۹:۳۹

اعتمادآنلاین| مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در پی وقوع زلزله 5.9 ریشتری گناوه، 300 مشترک برق در سه روستا دچار خاموشی شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی وزارت نیرو روز یکشنبه (29 فروردین ماه) به نقل از میثم جعفرزاده در ارتباط با وضعیت برق مناطق زلزله زده استان بوشهر، اعلام کرد: تخریب دیوار و پارگی سیم‌های برق سبب قطعی برق در سه روستا شده‌است.

وی تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی برای برق‌دار کردن مناطقی که سیم دچار پارگی شده‌است، اهمیت بالایی دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو بیان کرد: واحدهای عملیاتی از پیش از ظهر امروز در پی وقوع زلزله در استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

جفرزاده گفت: در بخش آبرسانی در مناطق زلزله‌زده مشکل خاصی وجود ندارد.

استاندار بوشهر نیز در بازدید از مناطق زلزله زده گفت: در برخی نقاط قطعی برق وجود دارد که دستگاه‌های مرتبط در حال تلاش برای برق‌دار شدن همه نقاط هستند.

صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر در 10 کیلومتری عمق زمین، شهرستان گناوه را لرزاند و این زلزله تا کنون 25 پس‌لرزه به بزرگی 2.6 تا 4.4 ریستر داشته است.

این زمین لرزه باعث خساراتی به دیوارهای منازل مسکونی و مصدومیت پنج نفر در روستاهای شهرستان گناوه و دیلم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها