آذر منصوری: اگر کاندیدای ما ردصلاحیت شود، تکلیف‌مان روشن است

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: وقتی یک جریان سیاسی با رویکرد مشارکت حداکثری وارد عرصه شده و کاندیداهای خود را روشن کرده، طبیعتاً اگر نتواند کاندیدا داشته باشد، تکلیف مشخص است.

آذر منصوری: اگر کاندیدای ما ردصلاحیت شود، تکلیف‌مان روشن است
کد خبر: 477858
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ ۱۸:۱۲:۰۸

اعتمادآنلاین| آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران دقایقی قبل در یک نشست آنلاین از طریق نرم‌افزار کلاب هاوس به تشریح سازوکار مدنظر این جبهه برای معرفی کاندیدهای مورد حمایت خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش ایلنا، منصوری در این نشست در پاسخ به سوالی درخصوص حمایت یا عدم حمایت از افراد، گفت: هرکدام از افرادی که بتوانند رای دو سوم از اعضای مجمع اصلاحات ایران را کسب کنند و تأیید صلاحیت شوند، کاندیدای جبهه اصلاحات خواهند بود.

وی ادامه داد: بعد از تایید نهایی نیز مرحله به مرحله نظرسنجی صورت خواهد گرفت و بر مبنای نظرسنجی‌ها جبهه اصلاحات تصمیم خواهد گرفت.

قائم مقام حزب اتحاد ملت در ادامه بیان داشت: اگر کاندیدایی برای جبهه اصلاحات باقی نماند، به نظر من تکلیف اصلاح‌طلبان تا حد زیادی روشن خواهد بود.

وی افزود: وقتی یک جریان سیاسی با رویکرد مشارکت حداکثری وارد عرصه شده و کاندیداهای خود را روشن کرده، طبیعتاً اگر نتواند کاندیدا داشته باشد، تکلیف مشخص است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها